Sawciu90 0 Opublikowano 12 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Witam. Proszę o analizę logów dynamicznych bo ja się niezabardzo na tym znam a chcę mieć sprawne w 100% auto no i będę myślał też o chipie Mam nadzieję, że porobiłem dobrze logi Silnik 1.8T BFB wyskakuje tylko błąd 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265) P1292 - 004 - Open Circuit - Intermittent więc będę zaniedługo termostat wymieniał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 12 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 A możesz dać normalne linki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sawciu90 0 Opublikowano 12 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Proszę bardzo log 115-118 http://log.malonetuning.com/chart/34818#H8KLCADCrcKUCFoCA23CjUEOw4IwDATDv8KScyxRAcO9TMKVwoMhVmrCqSTClcOjwqDDksOXwpPCtMKiw6LDkMKjZ3bDl8ODYMKew6nDtcOgSBAkwpU5G3txwrbDgSkJwq9UT2sCRRJUMsK7wolvEgVNwrAALsOcGntnZE%2FDoFExwpM2eMK1KsKFwppBw6%2FDoXPChMKNcBh1G8Krw4k%2FUVV3woLDr8Onw7jDtsODWDTDpXnDosOtacOXO8O3BQR7woElw5UAAAA%3D log 003-020 http://log.malonetuning.com/chart/34821#H8KLCAABwpUIWgIDbcOLQQ7CgjAQwoXDocK7w4zCusKTCCrClyFdVMKZw5RJwqBDwqbCg0FPD8KVaFx0w7nCvsKXwr%2FDr8OhLsOTwo0TYVRZw6YMw67DpF3DgVHClMOfwrRPB8KREmkwwoLDo0lPUkMTXDHCrFzCisKjCcODwoDCrx%2FCgXJ8w5gnw4lkf0fDq8KgwqnDsMK5w47Clzpfw6vDnH05LCZ5HsOZwoo2wp3DtxsiTzASw6kAAAA%3D log 002-033 http://log.malonetuning.com/chart/34820#H8KLCAA1wpUIWgIDbcOMw4EKwoMwDMOGw7F3w4nCuQHChcONwpfCkR7DqgxdQBtJwqPDqMKew57CqWx4w6gxwr%2FCj3%2FDmhZeMnbCnAjCo8OKPGVwwpV3Bw7CosO8wqHDr8OpIFIiDUZwLWkhNTTDgRXDg8OKR3E1wqHDr3HDuxMow4fCt8KdSSbCuw3CtcKDwrrDgMKPMj%2FDi8Ocw7w4w4wmeRrDmMOOw5fCjcO3OwsJC8KAw5IAAAA%3D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 12 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Kasowałeś błędy przed logami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sawciu90 0 Opublikowano 12 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 tak błąd był wykasowany przed logami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 12 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 No wygląda że ok, choć troche dziwnie krótkie czasy wtrysków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sawciu90 0 Opublikowano 12 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 A te krótkie czasy wtrysków czym mogą być spowodowane? Mapami czy może być coś uszkodzone? Dodam, że wymieniłem filtr paliwa na Bosch i strasznie piszczy i będę go wymieniał na oryginalny. Przed boschem mechanik założył mi Knechta i po tygodniu sie rozleciał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 12 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 No wlasnie te krotkie czasy wtryskow moga byc spowodowane problemami z cisnieniem paliwa, a regulator jest w filtrze, ale jesli wymieniasz filtr powinno to rozwiazac problem. Zrob log 002+033 po wymianie filtra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sawciu90 0 Opublikowano 13 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Ok. Dzięki za analizę. Jak wymienię filtr to zrobię jeszcze raz te logi co napisałeś i wrzucę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się