Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRB] Podczas robienia logów auto zgasło... I klepie


grzesiekch49

Rekomendowane odpowiedzi

Silnik 1.9 brb 116km. Czyscilem turbo bo przeladowywalo i pojechałem  robić logi i podczas logu  przy pełnych obrotach auto zgasło i odpalić nie chciało. Ale kręcił ciężko aż w końcu odpalił Ale strasznie tłucze się coś w silniku, zaraz film wstawię. Jak odłączę turbo wężyk od gruszki i dalej stuk nie ustępuje. Dodam że pasek od rozrzadku 15tys. Km temu zmieniony i dobrze naciągnięty. Możliwe że mi szklanki się posypały?

Edytowane przez grzesiekch49
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klepie tak jakby się w szklance dziura wytarła :decayed:

Wcześniej nie było żadnych tego typu objawów tylko o mniejszym natężeniu dźwięków ?

Na pewno trzeba zwalić pokrywę głowicy i dokładnie sprawdzić wałek i szklanki :hi:

Raczej na pewno to nie panewki, bo tak mi do głowy przyszło po pierwszym opisie :P

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wcześniej delikatnie klepało i tak samo i auto słabsze było :) ale zgasiłem i za 10 min odp i przestało to było jakieś 500km temu :D i spokój był do dziś jak auto w pi... dostało przy logach:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdejmij beret i dokładnie obejrzyj popychacze pod walkiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i kolega podesłał mi zdjęcia wałka na E-mail.

tak wygląda najgorsza krzywka :

20171115_222850.jpg

:decayed:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, piotrsob1 napisał:

No na moje oko krzywki brakuje ze trzy milimetry :P:D

jak brakuje 0.5mm to wałek jest już złom 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Dev napisał:

jak brakuje 0.5mm to wałek jest już złom 

To ja w takim razie na takim złomie w którym trzy lata temu brakowało po 0,45-0,6 mm krzywek wydechowych zrobiłem już 28 kkm,  puki co ma się dobrze i nie słyszę by mu się pogorszyło :P:decayed:

Co prawda wymagało to małego i prostego zabiegu z mojej strony, ale nie powiem, sam jestem zaskoczony że do tej pory z wałka nie zrobił się frędzel :D

Jak ktoś chce to może tutaj poczytać :

Jak u kolegi brakuje 4mm to raczej do wymiany się kwalifikuje :lol1:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, ale jaka przyczyna ? Brak smarowania ? Przecież samo z siebie się nie wytarło... chyba, że rzeczywisty przebieg jest jakiś magiczny... Długie interwały pomiędzy zmianami oleju ? pałowanie na zimnym ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kamil-vag napisał:

... chyba, że rzeczywisty przebieg jest jakiś magiczny... Długie interwały pomiędzy zmianami oleju ? pałowanie na zimnym ? 

wszystko na raz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, kamil-vag napisał:

Dobra, ale jaka przyczyna ? Brak smarowania ? Przecież samo z siebie się nie wytarło... chyba, że rzeczywisty przebieg jest jakiś magiczny... Długie interwały pomiędzy zmianami oleju ? pałowanie na zimnym ? 

Na PW przepytałem kolegę dokładniej,  jakiś czas temu robił broki w wałkach dźwigienek, a ostatnio zauważył że mu oleju przybywa :decayed:

I jedno i drugie ma duży wpływ na smarowanie wałka.

Być może jest też problem z ciśnieniem oleju, bo tak jak pisze podczas mocnego obciążenia silnika auto zgasło i rozrusznik przez chwilę nie miał siły kręcić silnikiem :whistling:

Czyli wygląda na problem z chłodzeniem tłoków które przez to lekko spuchły :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...