Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd p0171 zbyt uboga mieszanka


jaro1370

Rekomendowane odpowiedzi

To  będzie to:
https://sklep.intercars.com.pl/produkty/1371796-zawor-odpowietrzenia-skrzyni-korbowej-vaico-v10-9751
i to:
https://sklep.intercars.com.pl/produkty/334535-zawor-powietrza-wtornego-bosch-0-280-142-431

Tak? Przewody też jakoś sprawdzić/wymienić, czy powinny być ok?
Czy jeszcze coś trzeba dokupić do wymiany? Na niektórych zdjęciach widziałem jakaś uszczelkę przy tej odmie jeszcze np

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, petrosdbz20 napisał:

Przewody też jakoś sprawdzić/wymienić, czy powinny być ok?
Czy jeszcze coś trzeba dokupić do wymiany? Na niektórych zdjęciach widziałem jakaś uszczelkę przy tej odmie jeszcze np

Uszczelka niestety kosztuje tyle, co odma. Wyczyścić dobrze starą i jak nie ma uszkodzeń to zakładać. Przewody plastikowe odmy jak nie popękane to też zostaw, tylko delikatnie z nimi podczas demontażu/montażu bo lubią pękać, a też nie są to tanie fanty. Z przewodami przy n80 nie powinno być problemu.

Edytowane przez afroo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to będę kombinować.
Znalazłem na yt filmik z falującymi obrotami:


Mieliście tak samo? Z linku w opisie można dojść do momentu, gdzie podejrzana jest nawet skrzynia biegów :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś pewien, że u Ciebie ma być odma 06F129101a nie 06F129101R ?

Jak nie masz zamiaru uszczelki wymieniać to starej nie ruszaj z miejsca, bo może Ci się rozpaść przy próbie demontażu. Ja bym jednak proponował uszczelkę wymienić.

N80 jest fabrycznie mocowany do przewodów jednorazowymi opaskami zaciskowymi. Także opaski też pozyskaj jak i szczypce do nich specjalne.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie falowanie podczas jazdy jak na filmiku to ja miałem w tiptroniku przez uwalony konwerter w skrzyni. A to kosztuje bardzo duzo. Sprawdź najpierw czy to wina paliwa, odmy nie ruszaj narazie - po wyciągnięciu bagnetu albo odkręceniu korka wlewu oleju zawsze w tym silniku bedzie ci dławić i szarpać motorem - taki urok, taka konstrukcja.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, HOLMATRO napisał:

Sprawdź najpierw czy to wina paliwa

Jak to sprawdzić?
Będę dzielny i spytam - jaki było koszt zabawy z tym konwerterem?
U mnie to jest tak, że jak ruszę z zimnym silnikiem, to nie faluje od razu. Tak po 1-2km. I przestaje po rozgrzaniu.

Edytowane przez petrosdbz20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, TomaszRT napisał:

Jesteś pewien, że u Ciebie ma być odma 06F129101a nie 06F129101R ?

Przyznam, że nie mam pojęcia. Nie sądziłem, że mogą być różne. Czym się różnią?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

 

Jesteś pewien, że u Ciebie ma być odma 06F129101a nie 06F129101R ?   

 

 

 A to nie jest tak, że kupuje się w danej chwili najnowsze wydanie części do danego silnika? Ja jak wymieniłem to kupiłem 06F129101N. Wszystko działa jak należy. Nie wymieniłem ani wezykow ani uszczelki.

 

 

 

 

Dodam tylko że zawór który był (jak sądzę fabryczny) przed wymianą to 06F129101C.

Mój silnik to BWE z 2006 r.

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla BWT z produkcji DO 16.12.2005r. najnwszy zawór ma końcowkę R, natomiast PO 16.12.1005r. końcówka P. 

Uszczelka pod odmę 06F103483E

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jakaś szansa, że to jednak nie konwerter? Tak, jak mówiłem, pojawia się to dopiero po 1-2km na zimnym silniku i chyba nie faluje aż tak mocno, jak na filmiku (może dzisiaj/jutro nagram).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, petrosdbz20 napisał:

Jest jakaś szansa, że to jednak nie konwerter?

A co ma konwerter do błędu P0171?

Silnik na wolnych obrotach dostaje lewe powietrze i tu należy szukać przyczyny.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz ja się dołączę do tematu wyskoczył mi błąd P0171 po wymianie termostatu,

generalnie mechanik który mi to robił to musiał trochę rur poodkręcać, po to żeby się tam dostać jak i ściągnąć te od obiegu chłodzenia - wiadomo.

Wcześniej ten problem się nie pojawiał, generalnie obrotomierz mi nie faluje ale Engine Control ciągle się świeci,

dzisiaj sprawdzałem jaki jest poziom płynu chłodzącego a był na poziomie między min i max.

Bagnet do oleju mam lekko uszkodzony, ale wcześniej nie było z tym problemu, lekko mi się poci silnik na uszczelce pokrywy zaworów.

Co może być przyczyną tego błędu?

 

Dziwna sprawa błąd już zniknął może ktoś miał taki problem ?

Edytowane przez Nerus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...