Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL TDI PD] Nie odpala. Błąd 17932 - Przekaźnik pompy paliwa


Raxxel

Rekomendowane odpowiedzi

Ok, byłem w aucie. na 85,86 prąd jest. Zwarłem styki 87 i 30 i pompa działa. Odpalił na plaka i chodzi. Jutro wymienię przekaźnik 395.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Raxxel napisał:

Jutro wymienię przekaźnik 395.

:thumbup1:

To jeszcze zobacz czy po przekręceniu kluczyka jest na chwilę 12V pomiędzy stykami 85 i 86 - będzie wiadomo czy ECU podaje masę na cewkę przekaźnika... 

Jak tak, to zostaje przekaźnik do wymiany... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Raxxel napisał:

Otóż tak. Po włączeniu stacyjki prąd jest na bezpieczniku nr 28 przez chwile, ale bardzo mały, wręcz minimalny. Dając pompę na krótko, paliwo idzie do vacupompy. Na plaka nie paliłem, bo sam nie ogarne, ale tak jak było wcześniej miał w filtrze paliwo, to palił. Wyjąłęm przekaźnik 395(ten czarny mały) i prądu nie było w ogóle, nawet tego minimalnego. Zamówiłem przekaźnik drugi ten 395 i wtedy zobacze. 

A pompa w baku działa cały czas, czy tylko po przekręceniu stacyjki pare s i później zaciąga sobie vacu samo? 

24251474_1602295263150571_2014770420_o.jpg

Na tym zdjęciu to ja widzę tylko miejsce na przekaźnik pompki ( pomiędzy tym 395 a 202 ):decayed:

Pompka powinna się włączać na 2-3 sekundy po włączeniu stacyjki a potem startuje w momencie gdy uruchamiasz rozrusznik i pracuje cały czas do momentu gdy wyłączysz silnik .

2 godziny temu, Raxxel napisał:

Nie było napięcia 12v może 0.02V w porywach do 0.05V.

 

Czyli zaokrąglając to wyjdzie 0 V , czyli brak napięcia :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, kamil-vag napisał:

:thumbup1:

To jeszcze zobacz czy po przekręceniu kluczyka jest na chwilę 12V pomiędzy stykami 85 i 86 - będzie wiadomo czy ECU podaje masę na cewkę przekaźnika... 

Jak tak, to zostaje przekaźnik do wymiany... 

No na nich napięcie jest.

Piotrze, tam nie ma wgl styków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i po nitce do kłębka, a ktoś tu na forum pisał że przez internet nie da się naprawić auta :D

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy, jutro przekaźnik wymienie i zobacze, mam nadzieje, że będzie to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Raxxel napisał:

No na nich napięcie jest.

Piotrze, tam nie ma wgl styków.

No to widać coś uprościli , mniej szukania :D

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieniegdzie jest na 1.1 gdzieniegdzie na 1.2 - także te schematy też trzeba czasami po kolorach kabelków rozpatrywać... tak jest w AWX dla przykładu, czyli jak u kolegi :) Albo numer 395 :P

4 minuty temu, Raxxel napisał:

No na nich napięcie jest.

Ale nie z minusem na aku, tylko oba króćce pomiarowe na te styki 85 - 86 i na chwilę powinno być napięcie (2s) na nich... wtedy wiadomo czy ECU wysterowuje masę, do zazbrojenia cewki.

IMG_5191.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, kamil-vag napisał:

Gdzieniegdzie jest na 1.1 gdzieniegdzie na 1.2 - także te schematy też trzeba czasami po kolorach kabelków rozpatrywać... tak jest w AWX dla przykładu, czyli jak u kolegi :) Albo numer 395 :P

Ale nie z minusem na aku, tylko oba króćce pomiarowe na te styki 85 - 86 i na chwilę powinno być napięcie (2s) na nich... wtedy wiadomo czy ECU wysterowuje masę, do zazbrojenia cewki.

IMG_5191.jpg

Dokładnie, tak jak Kamil napisał :)

Kolega  nas wcześniej trochę wpuścił w maliny z tym napięciem 0,05 V na bezpieczniku nr. 28 , faktycznie , było tylko że pompki takie na pewno nie uruchomi :P

Jakby podał jego wartość od razu to już dawno by było po temacie :whistling::D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noo, niestety pierwsza taka przypadłość :) 

Narazie lece przekaźnik zamówić, bo używki nei ma nigdzie ori.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Wreszcie była chwila wejść na komputer. Wymieniłem 395 przekaźnik i jak ręką odjął, wszystko lata :) 

Dzięki wszystkim za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to super, że udało się uzdrowić auto :thumbup1:

Swoją drogą teraz to już zgłupiałem, jedni piszą, że bez tej pompy da radę odpalić, jeździć... Twój przypadek znowu pokazuje, że nie... 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Raxxel napisał:

Ok. Wreszcie była chwila wejść na komputer. Wymieniłem 395 przekaźnik i jak ręką odjął, wszystko lata :) 

Dzięki wszystkim za pomoc :)

:thumbup1::hi:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, kamil-vag napisał:

No to super, że udało się uzdrowić auto :thumbup1:

Swoją drogą teraz to już zgłupiałem, jedni piszą, że bez tej pompy da radę odpalić, jeździć... Twój przypadek znowu pokazuje, że nie... 

Noo, tutaj ewidentnie pokazało, że musi być sprawna, bo sama nie zaciągnie sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Raxxel napisał:

Noo, tutaj ewidentnie pokazało, że musi być sprawna, bo sama nie zaciągnie sobie.

Jak pompka w zbiorniku była w aucie montowana to musi być sprawna .

Były auta na PD w których sama tandempompa sobie siorpie paliwo ze zbiornika ( np. Audi A2 z silnikiem 1.4 tdi AMF ), ale tam inaczej jest rozwiązany układ paliwowy :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, własnie mam o dłuższego czasu podobny problem. Dzisiaj autem juz koleny raz do domu wróciłem na sznurku. Wczesniej wymieniona 2 razy pompa paliwa i 3 razy filtr paliwa bo na chwile pomagało). Panowie "piotrsob1" i "kamil-vag", chyle czoło do samej ziemi za to jak sprawnie na forum poprowadziliście kolege "Raxxel" do rozwiązania problemu. Jutro idę po kolei krok po kroku zgodnie z każdym postem z tego wątku. Mam nadzieje ze nie spale fury bo jestem anty-elektronikiem ;)

Boje sie tylko ze wszystko mam inaczej i w innym miejscu bo to AMB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pomóżcie bo nie mam już pomysłów. Robiłem pomiary tak jak wyżej w wątku i wszystko się zgadza ale pompa paliwa nie działa. O dziwo pojawia się napięcie na chwile ale potem ginie. Podłączałem pompke na krótko do zasilacza i chodzi, więc jest dobra. Na przekaźniku 395 też jest napięcie ale jak podłącze pompke i z nią miernik to napięcie ginie tak jaby było słabe połączenie na przewodach. Spróbuje podać zewnętrzną masę do pompki i zobaczymy czy ruszy. Miałem taki przypadek,że auto zgasło podczas jazdy zdążyłem wyjechać z domu i po 200 m szarpnęło i zgasł silnik nie chce odpalić. Przewody paliwa czyściłem filtr nowy. Po prostu na pompka w baku nie działa. Robiłem zworkę pomiędzy stykami 87 i 30 i też nie chodzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...