Audi Q5 z Niemiec - historia pojazdu VIN: WAUZZZ8R09A000671

    7 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Napisano (edytowane)

    Witam,

    Jestem zainteresowany kupnem AUDI Q5 (niedawno sprzedałem moją A4), znalazłem ciekawą opcję ale po sprawdzeniu po VIN wychodzi, że auto w grudniu 2015 roku miało zdarzenie

    którego naprawa kosztowała ponad 10 000 euro. Sprzedawca zapiera się, że to było lakierowanie błotnika i że w Niemczech tak płacą ubezpieczalnie. Wątpliwe, żeby 10kE poszło na sam błotnik.

    Czy jestem w stanie sprawdzić dokładniej co miało miejsce na jakimś (pewnie płatnym) serwisie ?

     

    Pozdrawiam

    Edytowane przez pscu

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Tak płacą w de

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    W innym serwisie (autodna) wyszło, że szkoda była na 15 000 - 20 000 EURO. Na prawdę za lakierowanie błotnika w aucie wartym pewnie 20-30k są w stanie zapłacić 15 - 20 000 EURO ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Pierwsza opcja 10000€ jest możliwa, chyba ze byla szkoda calkowita. Jak kupujesz bezpośrednio od właściciela na pewno ma dokladną wycenę ze zdjęciami - kostenvoranschlag.  Może być z Audi, albo od rzeczoznawcy z innej firmy, na takiej podstawie ubezpieczyciel wypłaca odszkodowanie lub naprawia się bezgotówkowo.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    w de najdroższe jest malowanie oraz robocizna która potrafi dochodzić do 60 euro za godzinę, nie licząc serwisu który już kasuje jak za zborze... ale nie o tym chciałem pisać.

    Kilka dni temu miałem małą stłuczkę w wyniku której pozostała mi rysa na tylnym zderzaku, turek nie trzymał należytej odległości podczas korku i w końcu mnie przytulił,

    i tak rzeczoznawca za siedem zdjęć i pietnascie minut roboty skasował prawie pięć stów a ja za rysę którą na upartego mógbym spolerować i nie było by nic widać otrzymałem około 1400 euro

    więc moim zdaniem im nowsze auto i bardziej wartościowe cena odszkodowania idzie w górę oraz może oscylować w cenie jaką podałeś :) 

    Edytowane przez matisstz

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ta "szkoda" była w grudniu 2015 roku a aktualny właściciel (pierwszy w Polsce) to auto zarejestrował w PL 01.04.2016 roku, więc kilka miesięcy po szkodzie i nie ma żadnych zdjęć/papierów.

    Twierdzi tylko, że kupując wiedział o uszkodzeniu błotnika i że to na 100% tylko błotnik. Nic więcej się nie dowiem :(

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Sprawdź na miejscu co było robione. W Niemczech nie bawią się w półśrodki, tylko wymiana całych elementów.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy