skyman 0 Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Ostatnie czasy napotyka mnie pewien problem z tylnym zawieszeniem. Mianowicie samochód jest narowisty na koleinach, przy większej koleinie czuć uślizgi Również ucieka tył przy mokrych zakrętach. Czy to wina tylnych tulei? czy może przyczyna jest jakaś inna. Na gładkiej suchej drodze nie ma takich problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bialy986 5 Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Może być tak jak piszesz-tuleje tylnego zawieszenia.Ewentualnie jeszcze amory.Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek24 2 Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Na dowolnej stacji kontroli pojazdów zapłacisz 20/30 zł za diagnostykę tyłu przynajmniej na moim zadupiu tak jest u mnie powodem były tuleje kupiłem Lemfordera i po sprawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skyman 0 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 Nie tak dawno amory sprawdzałem na stacji, czyli sprawdzić tuleje na początek. Słyszałem że właśnie jak Marek24 piszesz, na tył do ośki to tylko lemforder. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktorsam 3 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 U mnie tak się działo jak amorek strzelił. Sprawdź wizualnie czy nie ma z niego wycieku. Wyciek może się pojawić z dnia na dzień po np wjechaniu w większą dziurę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skyman 0 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 wiktorsam, jest dokładnie jak napisałeś. Lewy tylny sie wylał ( w sumie co sie dziwić jak jeszcze jest fabryczny) . Jutro wymiana pary. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skyman 0 Opublikowano 14 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 Po wymianie amorów spotkała mnie dziwna przypadłość, mianowicie muszę ustawić zbieżność przodu, kierownica przestawiona i automatycznie próbuje ściągać - ustawić kierownice prosto. Nigdy nie spotkałem sie z takim objawem po wymianie w jakimkolwiek aucie amortyzatorów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się