dugi6.91 0 Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Panowie problem zauważylem zze caly motur jest zalany oliwa prawdopodbnie spod uszczelki pod napinaczem ale z tym obie poradze. Wydaje mi sie co prawda ze to przez zatkana odme. Dzis odkrecilem korek na zapalonym motorze i zauwazylem ze on nie podskakuje a zasysa go do środka dodam że auto dziwnie jakby nie ciągnelo powyzej 4k obr. Jakieś rady mam AVJ-a od maja swieżo po swapie i tych problemow nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrestling1000 10 Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Nieszczelność odmy. Sprawdź odpowietrznik skrzyni korbowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dugi6.91 0 Opublikowano 29 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 A mozesz go wskazać jakąś fotką lub czymśkolwiek bo wszystkie schematy odmy na forum powygasały i nigdzie nie umie znaleźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek95 0 Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 18 godzin temu, dugi6.91 napisał: A mozesz go wskazać jakąś fotką lub czymśkolwiek bo wszystkie schematy odmy na forum powygasały i nigdzie nie umie znaleźć. Bodajże nr 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwak 1 Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Proponuje przejrzeć cały układ odmy i czyszczenie bo jak tego nie robiłeś to na pewno jest tam trochę osadu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sitar 61 Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Jak u mnie padł zaworeknr 6 na schemacie to też miałem taki problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Jeśli chodzi o zaworek nr 6 radzę zakupić ori z ASO, bo mogą się dziać cyrki. Wymieniałem niedawno kilka elementów odmy i jeszcze raz muszę wymienić ten zaworek, bo przy zamienniku zasysa korek oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomad999 1 Opublikowano 17 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2018 W dniu 30.11.2017 o 16:11, Wojtek95 napisał: Zauważyłem , że pękło u mnie kolano ( nr 2) . Może to mieć wpływ na zwiększone spalanie? Ciężki dostęp. Wymieniał ktoś może bez wyciągania kolektora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 9 godzin temu, nomad999 napisał: Ciężki dostęp. Wymieniał ktoś może bez wyciągania kolektora? Trzeba się nagimnastykować ale da się. Trzeba przesunąć zbiorniczek wyrównawczy i będzie lepszy dostęp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysiek18 55 Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 Zauważyłem , że pękło u mnie kolano ( nr 2) . Może to mieć wpływ na zwiększone spalanie? Ciężki dostęp. Wymieniał ktoś może bez wyciągania kolektora? Góra 20 minut roboty. Musisz tylko odkręcić zbiornik wyrównawczy, odpiąć od niego wtyczkę i już masz dostęp. Później tylko jedna opaska nr 8 z trójnika i blaszka zabezpieczająca nr 4. Spalanie jak najbardziej może być większe. Sprawdź od razu zaworek numer 6. Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomad999 1 Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 6 godzin temu, cysiek18 napisał: Góra 20 minut roboty. Musisz tylko odkręcić zbiornik wyrównawczy, odpiąć od niego wtyczkę i już masz dostęp. Później tylko jedna opaska nr 8 z trójnika i blaszka zabezpieczająca nr 4. Spalanie jak najbardziej może być większe. Dzięki Panowie za rady. Jak to kolano się nazywa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sitar 61 Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 Rura odpowietrzajaca 06A103213F. Tak jak koledzy pisali odkręć przy okazji zaworek nr 6 na schemacie i zobacz czy puszcza w jedną stronę. Z wymianą tej rury nie schodzi się tak 20 min ....Moja pękła równo z zabezpieczeniem na grubszej stronie i za ch...j nie chciała wyjść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomad999 1 Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 3 godziny temu, sitar napisał: Rura odpowietrzajaca 06A103213F. Tak jak koledzy pisali odkręć przy okazji zaworek nr 6 na schemacie i zobacz czy puszcza w jedną stronę. Z wymianą tej rury nie schodzi się tak 20 min ....Moja pękła równo z zabezpieczeniem na grubszej stronie i za ch...j nie chciała wyjść. Dzięki. Już zamówiłem . FEBI za 70 zł ( drogo). Zaworek wymieniałem w zeszłym roku. W dalszym ciągu mam podciśnienie w silniku. Korek wlewu oleju jest wsysany. Może to być wina pękniętego kolana? Spalanie przez to może być wyższe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sitar 61 Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 Może warto sprawdzić ten zaworek- na forum niektórzy wymieniali po kilka w ciągu roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomad999 1 Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 3 minuty temu, sitar napisał: Może warto sprawdzić ten zaworek- na forum niektórzy wymieniali po kilka w ciągu roku Sprawdzę, mimo że zaworek z ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keczu 2 Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 Warto wymienić bo pozalewa ci olejem silnik a i przez uszczelniacze na sprzęgło. Czy jest dobry sprawdzisz blokując przepływ przez waż pomiędzy zaworkiem a kolektorem - jak jest zły po zblokowaniu przepływu obroty powinny spaść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomad999 1 Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 (edytowane) 47 minut temu, keczu napisał: Warto wymienić bo pozalewa ci olejem silnik a i przez uszczelniacze na sprzęgło. Czy jest dobry sprawdzisz blokując przepływ przez waż pomiędzy zaworkiem a kolektorem - jak jest zły po zblokowaniu przepływu obroty powinny spaść. A jak nie zawór, to jaka może być inna przyczyna podciśnienia? Pewnie zablokowany przepływ któegos z węży. Edytowane 19 Lutego 2018 przez nomad999 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keczu 2 Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 (edytowane) 21 minut temu, nomad999 napisał: A jak nie zawór, to jaka może być inna przyczyna podciśnienia? Najczęściej jest to wina tego zaworu ale może jeszcze zawór regulacji ciśnienia nr 20 06A129101D z rysunku 145-085 mógłby mieć wpływ na podciśnienie. Wydaje mi się, że najpierw sprawdź zaworek 6 poprzez zdławienie przepływu od kolektora. Ja u siebie niedawno wymieniałem. Edytowane 19 Lutego 2018 przez keczu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się