Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem chyba z odmą.


dugi6.91

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie problem zauważylem zze caly motur jest zalany oliwa prawdopodbnie spod uszczelki pod napinaczem ale z tym obie poradze. Wydaje mi sie co prawda ze to przez zatkana odme. Dzis odkrecilem korek na zapalonym motorze i zauwazylem ze on nie podskakuje a zasysa go do środka dodam że auto dziwnie jakby nie ciągnelo powyzej 4k obr. Jakieś rady mam AVJ-a od maja swieżo po swapie i tych problemow nie było. :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mozesz go wskazać jakąś fotką lub czymśkolwiek bo wszystkie schematy odmy na forum powygasały i nigdzie nie umie znaleźć.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje przejrzeć cały układ odmy i czyszczenie bo jak tego nie robiłeś to na pewno jest tam trochę osadu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak u mnie padł zaworeknr 6 na schemacie to też miałem taki problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o zaworek nr 6  radzę zakupić ori z ASO, bo mogą się dziać cyrki. Wymieniałem niedawno kilka elementów odmy i jeszcze raz muszę wymienić ten zaworek, bo przy zamienniku zasysa korek oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.11.2017 o 16:11, Wojtek95 napisał:

 

Screenshot_2017-11-30-16-10-15.jpg

 

Zauważyłem , że pękło u mnie kolano  ( nr 2) .

Może to mieć wpływ na zwiększone spalanie?  

Ciężki dostęp. Wymieniał ktoś może bez wyciągania kolektora?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, nomad999 napisał:

Ciężki dostęp. Wymieniał ktoś może bez wyciągania kolektora?

Trzeba się nagimnastykować ale da się. Trzeba przesunąć zbiorniczek wyrównawczy i będzie lepszy dostęp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Zauważyłem , że pękło u mnie kolano  ( nr 2) .

Może to mieć wpływ na zwiększone spalanie?  

Ciężki dostęp. Wymieniał ktoś może bez wyciągania kolektora?

 

 

 

Góra 20 minut roboty. Musisz tylko odkręcić zbiornik wyrównawczy, odpiąć od niego wtyczkę i już masz dostęp. Później tylko jedna opaska nr 8 z trójnika i blaszka zabezpieczająca nr 4. Spalanie jak najbardziej może być większe.

Sprawdź od razu zaworek numer 6.

 

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, cysiek18 napisał:

Góra 20 minut roboty. Musisz tylko odkręcić zbiornik wyrównawczy, odpiąć od niego wtyczkę i już masz dostęp. Później tylko jedna opaska nr 8 z trójnika i blaszka zabezpieczająca nr 4. Spalanie jak najbardziej może być większe.

 

 

Dzięki Panowie za rady. Jak to kolano  się nazywa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rura odpowietrzajaca 06A103213F. Tak jak koledzy pisali odkręć przy okazji zaworek nr 6 na schemacie i zobacz czy puszcza w jedną stronę. Z wymianą tej rury nie schodzi się tak 20 min ....Moja pękła równo z zabezpieczeniem na grubszej stronie i za ch...j nie chciała wyjść. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, sitar napisał:

Rura odpowietrzajaca 06A103213F. Tak jak koledzy pisali odkręć przy okazji zaworek nr 6 na schemacie i zobacz czy puszcza w jedną stronę. Z wymianą tej rury nie schodzi się tak 20 min ....Moja pękła równo z zabezpieczeniem na grubszej stronie i za ch...j nie chciała wyjść. 

Dzięki. Już zamówiłem . FEBI za 70 zł ( drogo). 

Zaworek wymieniałem w zeszłym roku.

W dalszym ciągu mam podciśnienie w silniku. Korek wlewu oleju jest wsysany.  Może to być wina pękniętego kolana? Spalanie przez to może być wyższe?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może warto sprawdzić ten zaworek- na forum niektórzy wymieniali po kilka w ciągu roku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, sitar napisał:

Może warto sprawdzić ten zaworek- na forum niektórzy wymieniali po kilka w ciągu roku

Sprawdzę, mimo że zaworek z ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto wymienić bo pozalewa ci olejem silnik a i przez uszczelniacze na sprzęgło. Czy jest dobry sprawdzisz blokując przepływ przez waż pomiędzy zaworkiem a kolektorem - jak jest zły po zblokowaniu przepływu obroty powinny spaść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, keczu napisał:

Warto wymienić bo pozalewa ci olejem silnik a i przez uszczelniacze na sprzęgło. Czy jest dobry sprawdzisz blokując przepływ przez waż pomiędzy zaworkiem a kolektorem - jak jest zły po zblokowaniu przepływu obroty powinny spaść.

A jak nie zawór, to jaka może być inna przyczyna podciśnienia? Pewnie zablokowany przepływ któegos z węży.

Edytowane przez nomad999
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, nomad999 napisał:

A jak nie zawór, to jaka może być inna przyczyna podciśnienia?

Najczęściej jest to wina tego zaworu ale może jeszcze zawór regulacji ciśnienia nr 20 06A129101D z rysunku 145-085 mógłby mieć wpływ na podciśnienie. Wydaje mi się, że najpierw sprawdź zaworek 6 poprzez zdławienie przepływu od kolektora. Ja u siebie niedawno wymieniałem.

Edytowane przez keczu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...