Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwne zachowanie plynu wspomagania


pimpam

Rekomendowane odpowiedzi

Witam i odrazu przepraszam za brak polskich znakow ale pisze na szybko z firmowego kompa norweskiegio, wroce do domu to poprawie. A teraz mam problem tak mi sie wydaje ze wspomaganiem, a mianowicie kilka dni temu wymienialem plyn wspomagania w mojej a4, zalalem syntetyk bo tu w Norwegii  taki po katalogu wyskakuje nawet do mojego auta. I teraz wszystko byloby git gdyby nie to, ze wydaje mi sie, ze gadzina jest ciagle zapowietrzona. Jak mam odkrecony korek od plynu , wlaczony silnik i krece kierownica to poziom plynu sie nie zmienia, ale jak juz zgasze silnik i krece to sie nawet przelewa....prosze o jakies rady panowie. Jesli jest zapowietrzony to jak go w koncu do konca odpowietrzyc bo krece i krece ta kierownica i na wlaczonym silniku ok a jak zgasze to sie ten poziom buja i buja.....Bede bardzo wdzieczny za pomoc, pozdrawiam.

 

Jestem przy aucie i staram sie tak odpowietrzac jak w opisie z tego działu. Na zgaszonym silniku mi sie podnosi i opada poziom plynu jak krece i przestaje. Na odpalonym elegancko nic sie nie podnosi i opada. Piany tez żadnej nie ma. Płyn spełnia normę VW G002 000/G004 000 stoi na opakowaniu.

 

 

Udało się ogarnąć. Było za dużo płynu wspomagania zalane.

Edytowane przez pimpam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...