Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T, 2.0T - rodzaje turbosprężarek


HOLMATRO

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, piszę bo drugi dzień szukam i jeszcze się nie udało - chciałbym znaleźć jakiś artykuł, temat, który opisuje dokładnie w jakich silnikach jakie turbosprężarki występowały, jakie to były moce, oznaczenia turbosprężarek. Chodzi mi tylko o silniki benzynowe, ale diesli jest więcej wśród nas, wiec moze i inny skorzystają.

Jeżeli jestem po prostu ślepy i ten temat był wałkowany, proszę tylko o linka i można zamykać.. 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AVJ 150PS k03-029 (compressor 36/50, turbina 40/45)

BFB 163PS k03-029 (compressor 36/50, turbina 40/45)

AMB 170PS k03-029 (compressor 36/50, turbina 40/45)

BEX 190PS k03-073 (compressor 38/51, turbina 40/45)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AVJ 150PS k03-029 (compressor 36/50, turbina 40/45)
BFB 163PS k03-029 (compressor 36/50, turbina 40/45)
AMB 170PS k03-029 (compressor 36/50, turbina 40/45)
BEX 190PS k03-073 (compressor 38/51, turbina 40/45)

To 1.8T mamy rozstrzygnięte, masz może spis z 2.0 TFSI w b7 ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 2.0TFSI w b7 jest jedno turbo tylko [emoji4] 

Masz dokładne oznaczenie ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oznaczenie BorgWarner - 53039700087 53039700106 badz 53039880087 53039880106
 
Oznaczenie Audi OEM - 06D145701E 06D145701H 06D145701J 06D145701F 06D145701B 06D145701C 06D145701D 06D145701G 06A145701A

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oznaczenie BorgWarner - 53039700087 53039700106 badz 53039880087 53039880106
 
Oznaczenie Audi OEM - 06D145701E 06D145701H 06D145701J 06D145701F 06D145701B 06D145701C 06D145701D 06D145701G 06A145701A
:hi:

W takim razie czym sie różnią te sprężarki ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez programowania softu ? Czy wymiana turbo na mocniejsze podniesie automatycznie moc ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sama wymiana nic nie da trzeba zrobić korekty w sofcie ,a oprócz tego to wtryski z S3,centralny IC,wkład pompy wysokiego ciśnienia i nowe przewody olejowe turbosprężarki + przeróbka łapy silnika,cały czas mam tu na myśli K04 z S3.Koszt tej zabawy to +/- 12tyś i moc rzędu 360KM i jakieś 400+NM(na więcej już dół silnika nie pozwala),jak dla mnie to koszt nieadekwatny do przyrostu mocy i momentu,lepszym rozwiązaniem jest sprzedaż i kupno 3.0TFSI z którego robi się bez problemu 450KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to koszt nieadekwatny do przyrostu mocy i momentu,lepszym rozwiązaniem jest sprzedaż i kupno 3.0TFSI z którego robi się bez problemu 450KM.

Masz na mysli kupno S4 albo A5/A6 ? Czy jest opcja swapu 3.0 TFSI do b7 ? Domyślam sie ze nie, ale cuda sie zdarzają.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, HOLMATRO napisał:

Masz na mysli kupno S4 albo A5/A6 ? Czy jest opcja swapu 3.0 TFSI do b7 ? Domyślam sie ze nie, ale cuda sie zdarzają.

Kupno S4 B8,S5/A6 C6,C7 swap to jeszcze większe koszta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...