Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Klimatyzacja grzeje o 5 stopni wiecej


Sebqull

Rekomendowane odpowiedzi

Hmmm a czemu masz prędkość 0 RPM wiatraczka ? tam powinno być powyżej 2000 obr/min... 

20180102_102759.jpg

  • Powietrze do czujnika temperatury w tablicy przyrządów -G56- jest dostarczane przez dmuchawę czujnika temperatury -V42-. Jeżeli kratka wlotowa w osłonie jednostki obsługi i wskazań sterownika układu Climatronic -J255- jest zamknięta lub dmuchawa czujnika temperatury -V42- nie pracuje, czujnik temperatury nie może poprawnie zmierzyć rzeczywistej temperatury zewnętrznej i regulacja układu klimatyzacji jest nieprawidłowa. 
  • Czujnik temperatury w tablicy przyrządów -G56- i dmuchawa czujnika temperatury -V42- są zamontowane na stałe w jednostce obsługi i wskazań sterownika układu Climatronic -J255- i nie mogą być wymieniane osobno. 
  • Przy włączonym zapłonie dmuchawa czujnika temperatury -V42- zawsze pracuje 
  • Jeżeli dmuchawa czujnika temperatury -V42- pracuje z oporami i liczba obrotów dmuchawy spada poniżej 1500 /min, zostaje to zapamiętane jako usterka w pamięci usterek jednostki obsługi i wskazań sterownika układu Climatronic -J255-. Przy temperaturze pokojowej dmuchawa czujnika temperatury -V42- pracuje z liczbą obrotów ok. 3000 /min. 

    

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kamil-vag - faktycznie, wiatraczek,nie zauważyłem ... sylewester mi się przedłużył, może dlatego ;) 

Sebqull - czujnik jest w panelu klimatronika przy wiatraczku, jeżeli tam nie zaglądałeś to być może jest zawalony kurzem, może jakiś zimny lut, a może to problem nie z czujnikiem a z wiatraczkiem. W każdym swoim samochodzie to rozbierałem, ale teraz nie pamiętam jak to wygląda w a4 b6 i na ile jest naprawialne.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrzyłem. jest czysto i niby odczyt z tego czujnika jest ok i szybko reaguje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz jeszcze adaptację w kanale 2 zmienić na większą wartość, tak dla testów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak to dokładnie zmienić? w które okno co wpisać? co nacisnąć?

przesunięcie, które pozostaje dodane do temperatury nominalnej, zmienia koniec frontu.....-przetłumaczyłem to z tabelki (adaptacja 02 )

 

20180102_095631.jpg

Edytowane przez Sebqull
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i nie dało.  Na szczęście nic nie zapisałem na stale. CHyba nikt nie miał takiego przypadku. Ciężki orzech

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może zacznij jeździć z funkcja auto, jak będzie Cie denerwowała głośna praca wentylatora nawiewu to go zwolnij ale nie dawaj ręcznie nawiewu na kratki i nogi tylko pozwól sterownikowi robić swoje, ciekawe czy w takim trybie regulacji tez będzie grzał 5 stopni wyżej niż nastawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze daj zdjecie glownego ekranu z kodowaniem sterownika

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrob screena tej pierwszej strony, co sie pojawia po wejsciu w sterownik klimatyzacji (jest tam opisane kodowanie i numer sterownika)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nastawy podstawowe? Nic tam nie można zrobić w odpowiedniej grupie? Do czego służą? 

Screenshot_2018-01-03-21-23-31-1-1-1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...