Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wysokie zużycie paliwa i falujące obroty


Madern

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, od jakiegoś czasu mam wrażenie ze moje auto pali więcej benzyny, Ok 17litrow (głównie miasto) problem w tym ze wcześniej oscylowało to w granicach 12-13, rozumiem zima itp ale bez przesady

Dodatkowo zauważyłem coś takiego, ze jadąc stała prędkością obroty czasem falują tzn na zmianę dodaje się i odejmuje plus minus około 200 rpm

Dodam ze wersja USA

Widziałem podobny temat ale tam dochodziło u kolegi jeszcze gaśnięcie silnika

Nie swieci się check

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kompa podpinałeś ? Sprawdź błędy bo mogą jakieś być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kompa podpinałeś ? Sprawdź błędy bo mogą jakieś być.

Właśnie bardzo bym chciał tylko czekam na kabel aż przyjdzie, póki co może jakieś propozycje co można sprawdzić, ostatnio przy wymianie oleju mechanik mi pokazał ze wyskakuje bład czujnika położenia wału, z tego powodu przy jeździe na tempomacie zapałał się check ale co ciekawe tylko przy korzystaniu z tempomatu, nie wiem jak sam zdiagnozować ten czujnik, kable wyglądają okej ale co dziwne jak odpialem wtyczkę to była ubabrana olejem w srodku


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może było zwarcie we wtyczce.  Wyczyść i zobacz co będzie. Może być wina sondy . No najlepiej podpiąć kompa. Trza poczekać albo podejdź niech ktoś zczyta i odpisz numery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sonda nie musi wyjść na vagu jeśli działa wadliwie. Jeśli całkiem padła to wyjdzie na vagu.

 

Sondy trzeba sprawdzić dynamicznie.

Czy jak zagrzeje się silnik to trzyma cały czas 90 stopni? Może też termostat padł, albo czujnik temperatury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sonda nie musi wyjść na vagu jeśli działa wadliwie. Jeśli całkiem padła to wyjdzie na vagu.
 
Sondy trzeba sprawdzić dynamicznie.
Czy jak zagrzeje się silnik to trzyma cały czas 90 stopni? Może też termostat padł, albo czujnik temperatury.

Czujnik temperatury wymieniałem, temperaturę trzyma sztywno po rozgrzaniu


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...