Hezen 23 Opublikowano 2 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2018 Poduchy silnika i skrzyni ci pukają.Sprawdź też odbój silnika przy pasie przednim.Wysłane z OP3T 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Gugu33 2 Opublikowano 2 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2018 Wymienię te poduchy, a jak stwierdzić zużycie tego odboju? Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Gugu33 2 Opublikowano 15 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2018 Poducha Avon zmieniona na Avon. Fotki okolicy miski skrzyni, lewa strona- stąd był wyciek różowego płynu.Ta blaszka jest poprawnie? mocniej docisnąć się nie da - i cała w oleju - odpiąłem wyczyściłem.Okolice prawej strony miski skrzyni - widać brązową krople wisząca. - skrzynia u góry za silnikiem sucha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Gugu33 2 Opublikowano 23 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2018 Widzę cisza.. Może jednak ktoś coś może doradzić? Przy okazji wyciek po chłodnicy z prawej strony wygląda na przewód od chłodzenia skrzyni- nr. 5 i 7 to oringi? Jakiś nr katalogowy albo rozmiar? Mogę je wymienić na parkingu sam czy zleci płyn/ olej z nich? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Gugu33 2 Opublikowano 16 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2018 Panowie, cieknie mi z tego ATF. Musze to dziś zamówić, wiecie jakie to nr. Oem są? I te trzy to takie same rozmiary? Pierścień sznurowy nr. 4, 5, 7. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Gugu33 2 Opublikowano 4 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 A więc aktualizacja problemu. 1. ciągle kapie z przodu przy tych przewodach z chłodnicy. Wymieniłem oringi tam, bylo chwile spokoju. Wymieniłem uszczelniacz skrzynia przegub prawy i dolałem oleju. Poprawiła sie jazda na zimnym, ale teraz mocniej cieknie olej z pod tej chłodnicy i na zimnym delikatnie z 2 na 3 czasem szarpie. No i przy zmianie z 2 na 3 i 3 na 4 w okolicy 2 tyś obr jest taki dźwięk jakby zapowietrzenie czy coś takie pluuum... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Gugu33 2 Opublikowano 6 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2018 We wrześniu po wymianie chłodnicy zero wycieków. Natomiast jest problem podczas zmiany biegów: 1.Problemem jest od dawna zmiana biegu z 2 na 3 na zimnym- po postoju. Jest szarpniecie gdy jade spokojnie, bo gdy mocno przyśpieszam to zrobi łagodnie, ale że to na zimnym to zazwyczaj wolno i szarpnie. Na ciepłym juz ustępuje. 2. pojawiły sie stuki - metaliczne pukanie podczas jazdy gdy dosłownie delikatnie dotykam pedału gaz, a auto jedzie rozpędzone.. Następnie po dolaniu ok 1litra oleju było lepiej z wrzucaniem 3 biegu na zimnym ale juz znowu jest to samo a olej jest w odpowiednim stanie. Wymieniałem Simering na prawym przegubie, osłone przegubu wew prawego i cały przegub zew prawy bo był stukot. 3. Kolejna rzecz to od 3 msc słysze dziwny dzwięk podczas spokojnej jazdy w okolicach 1900 obr/min na 2,3 i 4biegu - jakby takie "pluuum" zapowietrzenie - wystarczy ze zareaguje gazem i już cisza. To mnie martwi czy jednak coś w skrzyni trzeba by już sprawdzić by w czas coś naprawić zamiast później robić kompletny remont? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się