Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi a4 b6 1.9 TDI 130KM chłodzenie


Suple

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od dzisiaj napotkal mnie pewien problem. Przez ostatni tydzien samochod stal nie odpalany, wczoraj odpalilem i przejechalem ok 100 km bez gaszenia i wszystki bylo ok temp 90 stopni. Dzis przekrecam zaplon od razu zalaczyl sie wentylator klimatyzacji i po odpaleniu dziala caly czas chyba na najwyzszym biegu bo jest bardzo glosno, przejechalem ok 30 km i temperatura plynu chlodniczego nie podniosla sie, gumowe rurki dolotowe plynu sa lekko cieple a nawet mozna powiedziec ze zimne. Po wylaczeniu klimatronica went od klimy tez sie kreci. Co jest tego przyczyną? Dlaczego temp nie wzrasta nie grzeje sie plyn ? Otworzylem zbiorniczek wody po przejechaniu ok 25 km wsadzilem palec i woda byla zimna ? HELP! Moze walnieta pompa wody? czy co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Termostat

2.Vag i sprawdź błędy, to podpowie więcej.

3.Uszkodzona pompa to zagotowany piec więc odpada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wentylator się kręci a płyn jest zimny to może być walniety czujnik temperatury. Porównaj na VAG'u wskazania G2 i G62.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sa jakies zalety lub moze to cos uszkodzic jezdzac tak przez nastepny tydzien??

Najlepsze jest to ze went od chlodnicy lekko co sie kreci mozna go palcem zatrzymac a od klimy nawala ciagle. Moze wiskoza tez walnela?

Edytowane przez Suple
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wisko na zimny silniku możesz palcem zatrzymać to znaczy że wszystko z nim ok. Co do uszkodzonego czujnika temperatury to może skutkować problemami z odpalaniem na zimnym silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejechałem dziś z 50 km tak ostrzej temperatura na zegarach nie podniosła się a gumowe przewody od płynu są dosyć ciepłe temp. Stoi ciągle na 50*C

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpiąłem pod vag i wszystko wiadomo. Zwarcie na czujniku płynu chłodniczego tylko jeszcze nie wiem czy to czujnik ma zwarcie czy gdzieś na przewodach. Będę coś wiedział to napiszę 

Edytowane przez Suple
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W środku autka grzeje ostro czy nie za specjalnie?wychodzi na to że termostat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, sitar napisał:

W środku autka grzeje ostro czy nie za specjalnie?wychodzi na to że termostat

Wydaje mi się, że normalnie to jest 2 strefowy climatronic ustawiam 22*C i jest cieplutko po przejechaniu ok 15 km jak odpalam go z nocy i jest z -3*

Dodam, ze zauwazylem ze jak to mi się stało, to podgrzewanie swiecy dluzej dziala przy odpaleniu, no ale skoro vag wykazal zwarcie na czujniku temperatury to zobaczę, wymienie go w nastepnym tyg bo teraz marno z czasem i dam znać co i jak czy pomoglo czy i termostat do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz uszkodzony czujnik G62 , wymień go na Ori, a wszystko wróci do normy.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...