Skocz do zawartości
IGNOROWANY

servotronic nie działa po wymianie sterownika ABS


kileeer

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, byłem zmuszony wymienić sterownik ABS w a4 B6 bo wyrzucał mi błąd, kupiłem uzywany, wymienił mi mechnanik, i teraz ABS ESP chodzą prawidłowo, ale servotronic nie utwardza mi kiery, mam nom stop luzna jak na postoju, Przed powstaniem błedów ABS i ESP wszystko było elegancko. Co może być przyczyną? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajdź temat z dołozeneim servotronica. Tam są możliwe przyczyny. Nie masz sygnału prędkości gdzieś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem ten wątek, tylko problem w tym ze przed wymianą było wszystko ok, i teraz nie wiem czy sterownik z pompy który bierze sygnał z czujnika z koła nie przekazuje go dalej, czy jak, ale jak by nie przekazywał to licznik by mi świrował... a nie wiem jak sprawdzic czy dochodzi prawidłówa wartosc predkosci do przekaznika 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdziłem zawór na opronosc i wyszło mi 7,9 wiec mieści się w granicach. sprawdziłem miejsce wpięcia kabla do sygnału prędkości, dla pewności przepiąłem w inne miejsc na tym kablu  i dalej nic, jest możliwość ze przekaźnik mógł skończyć żywot?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś cos podpowie ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założyłem sterownik o identycznych numerach jaki miałem u siebie stary


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wypnij przekaźnik od servotronica. Przynajmniej dowiesz się, czy to coś związane z elektryką czy nie zaciął się zaworek w maglu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekaźnik wypinalem i jest tak za każdym razem, jak jadę na trasę poprostu wypinam przekaźnik aby kiera ciężej chodziła bo na trasie jest dla mnie za lekko z przekaźnikiem,


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli zaworek działa. Podepnij się multimetrem pod kabelek z informacją o prędkości idący do przekaźnika i zobacz, czy wraz z wzrostem prędkości zmienia się napięcie. Będziesz wiedział, czy to wina servotronica czy samego sygnału. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...