Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1,9 AHU pisk w kole po wymianie przegubu


tomi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Dzisiaj mechanik wymienił mi przegub przy prawym kole i zauważyłem, że przy skręcaniu w lewo coś piszczy przy tym kole. Taki metaliczny pisk :biggrin: Może ktoś spotkał się z czymś takim lub wie co to może być? Przegub do d*py czy jak? Mechanik mówił, że to raczej nie przegub. Co wy na to? Tylko nie piszcie, żebym zmienił mechanika :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówił, że musiał przyszlifować troszkę jakieś frezy(?), ale powiedział też, że tarcza jest trochę skorodowana na krawędzi, więc może to. Klocki mam nowiuteńkie (2 tygodnie). Tylo dlaczego nagle miała by się tarcza odzywać? Na reklamacje pojade na pewno, ale powiedział, żeby parę dni pojeździć i posluchać czy nie ustaje. Myślałem, że może ktoś miał jakieś doświadczenia w tym temacie :confused:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jakaś różnica w rozmiarze przegubu?

A może klocki hamulcowe się odzywają.

Zajedź z reklamacją do tego mechanika

demoralizator jak myślisz czy to może być wina przegubu (jakiś felerny lub coś w tym stylu)?

Byłem u mechanika, podniósł samochodzik pokręcił kołem i powiedział, że to przez to iż tarcza jest trochę skorodowana. To możliwe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz czy ci blacha metalowa osłaniająca tarcze od wewnątrz nie dotyka do niej. często się zdarza że po takiej naprawie zostaje troche przygięta i wtedy jest taki właśnie wysoki pisk. A tarczę można lekko przetoczyć lub obstukać małym młotkiem żeby rdzdze poodbijać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz czy ci blacha metalowa osłaniająca tarcze od wewnątrz nie dotyka do niej. często się zdarza że po takiej naprawie zostaje troche przygięta i wtedy jest taki właśnie wysoki pisk. A tarczę można lekko przetoczyć lub obstukać małym młotkiem żeby rdzdze poodbijać.

dzięki zabiorę się do tego w sobotę

[ Dodano: 25-03-2007, 18:32 ]

Hej, demoralizator miałeś rację blacha była przygięta i piszczało, dodatkowo zauważyłem że guma przegubu spadła. Dzięki za podpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakies frezy? Czyzby mechanik zdejmowal cale kopyto, czyli odkrecal przegub, czuli zamocno dokrecil potem srobe i lozysko sie spieprzylo?

To tylko przypuszczenia ale u mnie tak bylo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...