Vexart 5 Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 Witam ostatnio po odpaleniu silnika na zimnym włączył się wentylator i włączał się za każdym razem silnik 1.8t. Więc wymieniłem czujnik g62 zielony kupiłem go na allegro: http://allegro.pl/czujnik-temperatury-wody-audi-a4-b5-b6-b7-a6-c5-oe-i6838004418.html?snapshot=MjAxNy0xMi0wOVQxNjozNDozMC4xMzFaO2J1eWVyOzhiZjQ2NWJmMzQxMzhjNmE5ODk5Mzc5OGYyZjg0Y2M1YTQxZTM5NTYxODM0MTNhNGJhZTA1MGRjNzhhYTc2N2Q%3D#thumb/1 ma znaczek audi i volkswagena oraz numer 059919501A tak jak oryginał chyba nie jest to podróba? na starym czujniku silnik według wskazówki nagrzewał się do 90 stopni (połowa skali) po około 5 minutach jazdy około 3km i wskazówka zatrzymywała się i w ogóle nie zmieniała pozycji. Na nowym czujniku wskazówka podnosi się dopiero po 10minutach jazdy. (temperatura na zewnątrz -1. auto z lpg) i podczas jazdy wskazówka się ciągle waha nie dochodzi do połowy skali. Dopiero podczas dłuższego postoju wskazówka leci do połowy. Prosił bym o pomoc. Czy nowy czujnik działa poprawnie i czy tak powinno być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makale 18 Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 Tak to jest jak się wymienia części bez odpowiedniej diagnozy. VAG podłącz i sprawdź w blokach odczyty z czujników wszystkich. A to, że włączął Ci się wentylator wcale nie musiało być od czujnika. Może być wilgość pod ECU w przekaźnikach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vexart 5 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 (edytowane) Był błąd zbyt niskiej temperatury na tym czujniku. Czujnik nie był drogi. Ale ten nowy działa poprawnie?? No jeżeli stary i nowy jest taki sam to z którymś jest coś nie tak skoro pokazują co innego. Właśnie nie mogę sprawdzić bloku 7 nie mam oryginalnego vaga. i nie wiem skąd wziąć :/ Edytowane 21 Grudnia 2017 przez Vexart Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajmanovsky 0 Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 (edytowane) miej na uwadze to ze G62 ma dwa obwody, jeden jest do wskaznika na desce a drugi do ECU wiec najlepiej sprawdz kompem czy wartosci sie pokrywaja, vcds lite ma te funkcje tylko nie pamietam ktory to kanal pomiarowy :c Edytowane 22 Grudnia 2017 przez kajmanovsky Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vexart 5 Opublikowano 23 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2017 W ECU sucho przekaźniki mają czyste styki. Nie było tam wody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio28810 12 Opublikowano 23 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2017 (edytowane) nawet ori czujnik nie musi być pewny.jakiś czas temu kupiłem do a3 1.8t taki sam czujnik,te same numery z tego co pamiętam i był zje.....y. zaniżał o 30st!oddałem na reklamację i uznali.kupiłem eps i jest ok Edytowane 23 Grudnia 2017 przez michcio28810 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vexart 5 Opublikowano 16 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2018 Witam, Wciąż niestety mam problem z czujnikiem g62/g2 zakupiłem niedawno drugi nowy oryginalny po podpięciu temperatura silnika jest poprawna lecz temperatura podawana na zegary jest o około 15 stopni mniejsza bez znaczenia na zimnym czy na ciepłym silniku. W czym może być problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się