Ravitix 0 Opublikowano 26 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2017 Witam toż w mojej b6 wystąpił taki problem film z internetu bo i tak mam takie same objawy od czego to moze byc dodam maglownica nie cieknie pyzatym była regenerowana 7 k przebiegu temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Big Lebowski 0 Opublikowano 26 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2017 Witam toż w mojej b6 wystąpił taki problem film z internetu bo i tak mam takie same objawy od czego to moze byc dodam maglownica nie cieknie pyzatym była regenerowana 7 k przebiegu temu Cześć, a sprawdzałeś stan płynu w układzie? Podobny dźwięk miałem w swojej Audi 80, gdy miałem rozwalona pompę wspomagania-płyn wydostawał się na zewnątrz (wyciekał) i jego brak powodował właśnie takie piszczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ravitix 0 Opublikowano 26 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2017 Nic nie ubywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ravitix 0 Opublikowano 27 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 Dodam też że siedziałem trochę przy mojej niuni aby dowiedzieć się od czego to to w czasie jazdy po nie równej drodze trzeszczy to jakby to padł amortyzator lub wahacz jakiś więc co powiecie o tym?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jospethe 2 Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 (edytowane) Któryś wahacz prawdopodobnie się kończy. Edytowane 27 Grudnia 2017 przez jospethe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 Dla mnie to typowy objaw zatartego sprzęgiełka jednokierunkowego alternatora. Powoduje ono drgania w układzie paska PK i jego piszczenie/skrzeczenie , szczególnie właśnie na postoju i biegu jałowym silnika podczas obciążania silnika przez wspomaganie kierownicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 W zwrotnicy są tuleje wahacza, które lubią się obrabiać, wydając przy tym tarcie, trzeszczenie itd. Można by sprawdzić: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ravitix 0 Opublikowano 28 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Byłem na stacji i sprawdzali mi zawieszenie chłop powiedział ze mam gume na wahaczu dolnym prostym rozwalona i żebym wymienił cały wahacz u powinno przestać jutro jade na zmianę bo nie mam podnośnika i powiem wam czy coś dało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ravitix 0 Opublikowano 6 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 A wiec mam już zrobione wahacz wymieniony i już nie trzeszczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MemberA4 68 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2018 też tak miałem i również to był wahacz tylko że górny, więc jak zacznie coś skrzypieć to warto najpierw wahacze sprawdzić u mnie np jak podniosłem koła do góry skrzypienie ustepowało i tak doszedłem co to było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się