Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Trzeszczy coś w czasie skrętu


Ravitix

Rekomendowane odpowiedzi

Witam toż w mojej b6 wystąpił taki problem film z internetu bo i tak mam takie same objawy od czego to moze byc dodam maglownica nie cieknie pyzatym była regenerowana 7 k przebiegu temu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam toż w mojej b6 wystąpił taki problem film z internetu bo i tak mam takie same objawy od czego to moze byc dodam maglownica nie cieknie pyzatym była regenerowana 7 k przebiegu temu 


Cześć, a sprawdzałeś stan płynu w układzie? Podobny dźwięk miałem w swojej Audi 80, gdy miałem rozwalona pompę wspomagania-płyn wydostawał się na zewnątrz (wyciekał) i jego brak powodował właśnie takie piszczenie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam też że siedziałem trochę przy mojej niuni aby dowiedzieć się od czego to to w czasie jazdy po nie równej drodze trzeszczy to jakby to padł amortyzator lub wahacz jakiś więc co powiecie o tym??  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Któryś wahacz prawdopodobnie się kończy.

 

Edytowane przez jospethe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to typowy objaw zatartego sprzęgiełka jednokierunkowego alternatora.

Powoduje ono drgania w układzie paska PK i jego piszczenie/skrzeczenie , szczególnie właśnie na postoju i biegu jałowym silnika podczas obciążania silnika przez wspomaganie kierownicy :decayed::hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zwrotnicy są tuleje wahacza, które lubią się obrabiać, wydając przy tym tarcie, trzeszczenie itd. Można by sprawdzić:

21bcbb8525dbebb1gen.jpg

c6cf165ece65151ce9c831d861dcc84f.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem na stacji i sprawdzali mi zawieszenie chłop powiedział ze mam gume na wahaczu dolnym prostym rozwalona i żebym wymienił cały wahacz u powinno przestać jutro jade na zmianę bo nie mam podnośnika i powiem wam czy coś dało 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też tak miałem i również to był wahacz tylko że górny, więc jak zacznie coś skrzypieć to warto najpierw wahacze sprawdzić

u mnie np jak podniosłem koła do góry skrzypienie ustepowało :) i tak doszedłem co to było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...