Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B5 1.8T AWT ośka - 284km/367Nm - soft Łukasz13


Bartoszzz

Rekomendowane odpowiedzi

Kilka słów na wstępie.

Po perypetiach z poprzednim stroicielem z dość znanej firmy mk2vrt vel. cieplak (NIE POLECAM), gdzie nie potrafiono wgrać poprawnego wsadu od AWT, nie poprawne skalibrowanie przepływki, problemy z obrotami, czekanie miesiącami na cokolwiek itd.

Odezwałem się do kolegi z forum "Łukasz13". Omówiliśmy temat, ugadaliśmy się co do kasy i zabraliśmy za pracę. Łukasz zabrał się za modyfikację softu, a ja później tylko wgrywałem, testowałem i logowałem. Po kilku korektach wyszedł niżej zamieszczony wykres z hamowni.

Kontakt, pomoc, cena itd. wszystko na plus u Łukasz13 :) Polecam.

Lista modów:

- turbo K03 hybryda

- FMIC z orurowaniem

- TIP

- obudowa przepływki S3

- kolektor wydechowy chińczyk żeliwny

- DP + wydech przelot 2,5cala

- wtryski 440

- sprzęgło AWX

83eec177fcd794f6med.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I kolejny raz potwierdza się to że nie zawsze  drożej znaczy lepiej.

Ja osobiście także polecam Łukasza każdemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka moc w ośce to zbiera... asfalt spod opon ;p  Troche deszczu i z "butowania" nici...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.02.2018 o 09:20, booolek napisał:

Daj jakiś filmik jak to teraz się zbiera. 

Nie lubię jeździć z telefonem w łapie, a uchwyt do telefonu akurat mi się zepsuł. Może jak zrobi się cieplej to coś nagram z ciekawości.

19 godzin temu, Unf napisał:

Taka moc w ośce to zbiera... asfalt spod opon ;p  Troche deszczu i z "butowania" nici...

Nie ma tragedii z tą mocą w ośce :wink: przy umiejętnym operowaniu gazem da się dość dynamicznie poruszać w obecnych warunkach na zimówkach 205/55/16. 

Trzeba też pamiętać, że to nie jest auto typowo do ścigania się z pod świateł czy na 1/4 mili, ale jako typowe daily do sprawniejszego poruszania się po mieście czy wyprzedzania na trasie itd.

Edytowane przez Bartoszzz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, krzysiekml napisał:

jaki bost i jaki przepływ?

 

1,2-1,3 boost i okolo 230g/s przeplywu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, krzysiekml napisał:

hybryda jaka lub od kogo?

 

K03RS2 od Turbospec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, krzysiekml napisał:

oki dzięki ja w sobotę mam strojonko też na hybrydzie :) 

U Ciebie pewnie hybryda od Geremiego ?

Powodzenia, oby wyszło jak najwięcej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mały update tematu:

Auto zyje, ma sie dobrze, cos tam jezdzi.

W tym sezonie byly dwa podjescie dla zabawy do wyscigow na 1/4 mili. Jedne zawody nie odbyly sie, ze wzgledu na usterki w aparaturze pomiarowej. Na drugich natomiast "udalo sie" wykrecic czas ET 14,35. Waga zestawu nie daje jakos specjalnie walczyc o dobre czasy, ale jest to dla mnie typowy FUN ? 

W aucie nie bylo specjalnie zadnych zmian oprocz wywalenia popekanego kolektora wydechowego i zastapienie go pelna seria. Turbo hybryda od Turbospec ma sie dobrze, zyje i pompuje jak trzeba. Reszta to tak naprawde naprawy eksploatacyjne.

Softowo wszystko dziala, logi sie zgadzaja, takze moge tylko kazdemy polecic robote Lukasz13 ?

Przy okazji zlotu w ktorym pomagam w organizacji u jednego ze sponsorow mialem okazje shamowac auto i nie ma tragedii :D

284km / 367Nm

 

 

 

wykres.JPG

59636409_1315240715290131_246003211180179456_n.jpg

Edytowane przez Bartoszzz
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakaś korekta softu była robiona, że po samej wymianie kolektora doszło 20 KM?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bylo zadnej korekty, raczej wynika to z usuniecia nieszczelnosci na laczeniu kolektora z turbo i glowica. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się takim setupem jeździ w ośce? Mam oczywiście na myśli 1 i 2 bieg :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie.

Dobra opona oraz odpowiednie operowanie gazem i da sie bardzo dynamicznie jezdzic. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli widac nawet na seryjm kolektorze 280 KM jest realne. Chinczykow ogolnie nie polecasz, bo pekaja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...