Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B5 1.8T AWT ośka - 284km/367Nm - soft Łukasz13


Bartoszzz

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mialem tylko testowane zeliwnego chinczyka od turboworksa. Kolektor trzeba przy flanszy podszlifowac, bo zapiera o glowice, dodatkowo przykrecenie go to lekka mordega. Ogolnie po jakims czasie po pekal, flansza wygiela sie w banan. Ja osobiscie tego nie polecam.

Lepsze juz z tego co czytalem sa kolektory barany z "nierdzewki" chinczyki ze scianka 2mm. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie Bartek te zeliwniaki pod K03 to mega porażka, sam mam tego chinola z kwasowki z 1.5roku i jeszcze się trzyma 

IMG_20170819_191014.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koni fajnie 280 ale niutka jak dla mnie mało, co do 205 opon to u mnie na 3cim biegu dym z pod kół, 225 lato dopiero jak cieple sa to 2gi bieg klei ale tylko w de .... w polsce slizgam sie na 3cim troche jeszcze. Nie myslales ograniczyc doladowanie na 1szym i 2gim biegu ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niutona jest dosc, nie ma co nadwyrezac sprzegla i silnika.

Dla mnie nie ma sensu ograniczac doladowania, 2 bieg na dobrej oponie juz calkiem dobrze przenosi na suchym, a zima czy w deszczu wystarczyc odpowiednio deptac w pedal gazu. To jest auto daily, a nie na zawody (choc tu wystarczy zapodac dobrego semi slicka i jest cacy :D

 

Edytowane przez Bartoszzz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.12.2017 o 20:42, Bartoszzz napisał:

Kilka słów na wstępie.

Po perypetiach z poprzednim stroicielem z dość znanej firmy mk2vrt vel. cieplak (NIE POLECAM), gdzie nie potrafiono wgrać poprawnego wsadu od AWT, nie poprawne skalibrowanie przepływki, problemy z obrotami, czekanie miesiącami na cokolwiek itd.

Odezwałem się do kolegi z forum "Łukasz13". Omówiliśmy temat, ugadaliśmy się co do kasy i zabraliśmy za pracę. Łukasz zabrał się za modyfikację softu, a ja później tylko wgrywałem, testowałem i logowałem. Po kilku korektach wyszedł niżej zamieszczony wykres z hamowni.

Kontakt, pomoc, cena itd. wszystko na plus u Łukasz13 :) Polecam.

Lista modów:

- turbo K03 hybryda

- FMIC z orurowaniem

- TIP

- obudowa przepływki S3

- kolektor wydechowy chińczyk żeliwny

- DP + wydech przelot 2,5cala

- wtryski 440

- sprzęgło AWX

83eec177fcd794f6med.jpg

 

Szukam kontaktu z łukaszem13. Kupiłem Audi a4 b6 1.8t avj i chciałem ja zmodyfikować. mam do niego kilka pytań mieszkam koło radoska...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz mu pw. W czym problem? Prościej chyba nie można.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, paolo555 napisał:

Szukam kontaktu z łukaszem13. Kupiłem Audi a4 b6 1.8t avj i chciałem ja zmodyfikować. mam do niego kilka pytań mieszkam koło radoska...

https://a4-klub.pl/profile/74674-łukasz13/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...