Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z odpaleniem po postoju B7 BPW


Salas_

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.
 
Mam problem z A4 B7 2.0 TDI BPW, a mianowicie gdy postoi dłużej: noc, 10h to mam problem z odpaleniem... Przed tym problemem wymieniłem szczotki w rozruszniku, bo czasami przycinal rozrusznik i odpalał od strzała... Z 2 dni - bo później zaczęły się problemy... Skróciłem 2 cm węże przy filtrze paliwa, bo dwa się lekko pocily + nowe zaciski + zobaczyłem, że przy tym trójniku były bąbelki powietrza - wymieniłem ten trójnik na nowy Boscha, bo myślałem, że to może być przyczyną. Ale nadal lipa z odpaleniem... Próbowałem odpowietrzyc układ w bak sprężonym powietrzem dmuchalem, wyjąłem węże z filtra to pompa normalnie podaje paliwo, bo do butelki normalnie leciało... Wszystko założyłem i było normalnie nawet po nocy 2-3 razy brałem na zapłon żeby paliwo nalecialo, ale teraz postal dwa dni i znowu to samo mam. :/ Nie mam już pomysłów żadnych. [emoji34][emoji35]
 
Kręci rozrusznik dopóki nie wiem... Nie napompuje paliwa. I odpalenie rozkładam na 3 kręcenia. Rozrusznik dopiero zrobiony, a coś czuję, że akumulator będzie zaraz do wymiany i rozrusznik [emoji35][emoji34]
 
Proszę o pomoc [emoji482]
 
Skrobnięte z Szajsunga S7
 
 




Może złożyć taki zaworek przy filtrze? Jeśli tak to przy której końcówce powinien być? Ja nie mam pomysłów więcej... Mogę wymienić jeszcze wszystkie węże co z filtra wychodzą... 42d68d5673a97bc0383eb9db4decab2a.jpgd17c9545f921c33a69bd759e08acba23.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć poczytaj pozostałe tematy które są na forum wiele osób ma problem z odpalaniem na zimnym.

- Nie sugeruj się tym że paliwo leci do butelki - może lecieć ale za słabo sam miałem zasyfiałą starą pompkę która dawała ledwo 0,5bara a nowa 1 bar.

- Jak wyglądają korekcje wtrysków - jest możliwość że uszczelnienia na wtryskach mówią papa.

- Świece żarowe sprawdzane?

-Zatankuj bak do pełna postaw auto by bak był wyżej niż silnik czyli dziobem do dołu i zobacz jak odpala

-Jest możliwość że problem odpalania to również żużyta pompa tandemowa.

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawa to minimum 340 obr/min przy kręceniu. Jak tyle nie ma to akumulator lub rozrusznik.

Jak masz więcej to Bartosz Ci dobrze podpowiada szczególnie z dziobem w dół.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co jeśli będzie dobrze odpalał 'dziobem' do dołu? Wrażenie mam, że najgorzej pali gdy przód jest lekko wyżej.

 

O tych uszczelniaczach na pompowtryskach też myślałem.

 

Akumulator jest ok, rozrusznik też - nowe szczotki dopiero co zakładałem, kręci bardzo dobrze.

 

 

Jutro daję samochód koledze to mi wszystko sprawdzi. Przekażę mu wasze uwagi również.

Sam na tym mrozie nie robię - czyścilem filtr na N75 i chciałem ściągnąć wąż od odmy i ... Zobaczcie zdjęcie.

 

 

Skrobnięte z Szajsunga S7

 

 

 

344faccf9097659fab503ef4a81e71dc.jpgb9e27965e9dc5f23e30bcc6f1bbfcb7d.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hyh :decayed: też mi się urwała ta rurka odmy używki chodzą po 10-50zł na allegro ale trochę trzeba poszperać.

Nówka niby tylko w ASO koszt około 120zł.

Jak będzie lepiej odpalał do dołu winne może być cofanie paliwa.

Uszczelnienia też mają wpływ przy zużytych uszczelnieniach + kiwających się pompkach - może dojść do zapowietrzania magistrali paliwowej + nieprwidłowa korekcja,  BIPy na wszystkich  wtryskach diagnoza to podstawa.

Edytowane przez BartoszBB
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hyh :decayed: też mi się urwała ta rurka odmy używki chodzą po 10-50zł na allegro ale trochę trzeba poszperać.

Nówka niby tylko w ASO koszt około 120zł.

Jak będzie lepiej odpalał do dołu winne może być cofanie paliwa.

Uszczelnienia też mają wpływ przy zużytych uszczelnieniach + kiwających się pompkach - może dojść do zapowietrzania magistrali paliwowej + nieprwidłowa korekcja,  BIPy na wszystkich  wtryskach diagnoza to podstawa.

Dokładnie, tylko w ASO... Koszt coś koło 150 zł, masakra. Trafiłeś za tyle? Ja przeszukałem olx, allegro i nie trafiłem na żadną o tym profilu do BPW. Narazie węża olejo odpornego założyłem i póki nie znajdę z nim będę latał, bo szkoda mi 150 zł wywalać na kawałek plastiku.

 

Mi ładnie kręci i właśnie jest jakby paliwa nie miał i musiał sobie napompować... Zobaczymy co z tego wyjdzie.

 

Skrobnięte z Szajsunga S7

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.01.2018 o 00:14, Salas_ napisał:

Dokładnie, tylko w ASO... Koszt coś koło 150 zł, masakra. Trafiłeś za tyle? Ja przeszukałem olx, allegro i nie trafiłem na żadną o tym profilu do BPW. Narazie węża olejo odpornego założyłem i póki nie znajdę z nim będę latał, bo szkoda mi 150 zł wywalać na kawałek plastiku.

 

Mi ładnie kręci i właśnie jest jakby paliwa nie miał i musiał sobie napompować... Zobaczymy co z tego wyjdzie.

 

Skrobnięte z Szajsunga S7

 

 

 

Zdarzają się za tyle. Poszukaj dobrze bo nieraz są różnie opisane. Szukaj też od AWXa,AVFa czy innych powinny normalnie pasować.

Hmm jak problem z odpalaniem znalazłeś coś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdarzają się za tyle. Poszukaj dobrze bo nieraz są różnie opisane. Szukaj też od AWXa,AVFa czy innych powinny normalnie pasować.

Hmm jak problem z odpalaniem znalazłeś coś?

Coś Ty... Wyczyścilem geometrie, bo błąd przeładowania - niedoładowania wyskakiwal i tryb awaryjny + świst był. Uszczelka była peknieta też.... Nowe turbo, a stare uszczelki dali 'mechanicy' we Francji i rzeźnik jakiś je montował tam...

 

Ten trójnik przy filtrze co jest wymieniłem na nowy i właśnie... Dzisiaj założyłem stary i jutro zobaczę jak z odpalaniem. Dmucham w nowy to z jednej i drugiej strony przepuszcza powietrze... Jedna próba na 20 było, że się 'zamknął'.

 

Oby jutro było dobrze [emoji17]

 

Skrobnięte z Szajsunga S7

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety... Rano ten sam problem z 30 sekund kręcenia :(

Skrobnięte z Szajsunga S7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem zaworek przy filtrze na nowy... Zobaczymy teraz.

Skrobnięte z Szajsunga S7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie paliwa na pompie tandemowej - jakie masz?

Jakie jest po odpaleniu, jak szybko spada i do jakich wartości?

To jest diagnostyka a nie wymienianie co popadnie byle taniej a i tak potem się okaże że tak wcale nie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie paliwa na pompie tandemowej - jakie masz?

Jakie jest po odpaleniu, jak szybko spada i do jakich wartości?

To jest diagnostyka a nie wymienianie co popadnie byle taniej a i tak potem się okaże że tak wcale nie jest.

Wymieniłem w ramach gwarancji. Nie wiem, muszę to sprawdzić, może jakieś podpowiedzi? Muszę mechanika jakiegoś naprawdę ogarniętego znaleźć, ale ciężko w moich okolicach...

 

Skrobnięte z Szajsunga S7

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Procedura nie jest skomplikowana ale musiałbym duuuużo pisać. Pełny opis sprawdzania w ElsaWin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem ten zaworek i nie chcę zapeszać, ale jest dobrze od kiedy go zmieniłem. Po pierwszym dniu od wymiany zakrecil tylko z 3-4 sekundy, bo może gdzieś powietrze było, a tak pali od strzała. Wujek jednak miał rację, że to ta pierdoła może być i on wymieniał 4 razy dopóki trafił dobrą sztukę... Mi za drugim prawdopodobnie się udało. Dmuchalem w ten 'stary nowy' i puszczał w jedną i drugą stronę raz na kilkanaście razy zamknął przepływ, stary co był przed wymianą też też raz puszczał raz nie... W nowy dmuchałem i za każdym razem w jedną puszczał w drugą zamykał.

Zaworek brałem za każdym razem oryginalny Boscha.

Pozdrawiam

Skrobnięte z Szajsunga S7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety po tygodniu spokoju, dzisiaj znów to samo...

Skrobnięte z Szajsunga S7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dalsze plany?

Wynika że auto się zapowietrza i ma gdzieś jakąś nieszczelność ew.pompa paliwa w baku.

A co powiesz na wywalenie filtra paliwa z podgrzewaczem i zastosowanie bezpodgrzewacza. Koszt nieduży. A może by rozwiązało problem....

Widzę ze coraz wiecej osób ma problem z odpalaniem na zimnym...

Edytowane przez BartoszBB
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dalsze plany?

Wynika że auto się zapowietrza i ma gdzieś jakąś nieszczelność ew.pompa paliwa w baku.

A co powiesz na wywalenie filtra paliwa z podgrzewaczem i zastosowanie bezpodgrzewacza. Koszt nieduży. A może by rozwiązało problem....

Widzę ze coraz wiecej osób ma problem z odpalaniem na zimnym...

Właśnie nie wiem co dalej... Sprawdzenie pompy vacum?

 

Filtr paliwa z podgrzewaczem? Hmm rozwiń myśl, bo serio to pierwsze słyszę, że filtr paliwa ma podgrzewacz. :o

 

Skrobnięte z Szajsunga S7

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Salas_ napisał:

Właśnie nie wiem co dalej... Sprawdzenie pompy vacum?

Skrobnięte z Szajsunga S7
 

Pompa vacum,paliwa do sprawdzenia. Może nie trzyma ciśnienia tylko podejrzane że przez tydzień trzymała ciśnienie tymbardziej po wymienie zaworka - podgrzewacza zbieg okoliczności??

 

Hmm a robiłeś logi na zimnym podczas odpalania  - czy sprawdzałeś korekcje? Hmm może to uszczelniacz wtrysku pompka się kiwa i lekko puszcza na zimnym silniku.

Coś musisz wkońcu sprawdzić bo tak możemy gdybać i wymieniać :)

 

Edytowane przez BartoszBB
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa vacum,paliwa do sprawdzenia. Może nie trzyma ciśnienia tylko podejrzane że przez tydzień trzymała ciśnienie tymbardziej po wymienie zaworka - podgrzewacza zbieg okoliczności??  

Hmm a robiłeś logi na zimnym podczas odpalania  - czy sprawdzałeś korekcje? Hmm może to uszczelniacz wtrysku pompka się kiwa i lekko puszcza na zimnym silniku.

Coś musisz wkońcu sprawdzić bo tak możemy gdybać i wymieniać [emoji4]

 

 

Nie robiłem logów i nie sprawdzałem wtrysków... Nie wiem czy to ma związek z tematem, ale dziś zauważyłem, że jak mi gorzej zapali to później przez cały dzień czuć w środku przy włączonej dmuchawie jakby olejem w środku... Hmm. Uszczelniacz na wtrysku też da takie objawy?  

 

Pytanie poza konkursem - jak jest w samochodzie trochę więcej oleju niż powinno to do odpalania ma to się jakoś?

 

Skrobnięte z Szajsunga S7

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ogóle to dzięki, że się udzielasz i pomagasz [emoji106] [emoji482]

Skrobnięte z Szajsunga S7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...