Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t BFB Prośba o analizę logów


chupachups

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tych logów za wiele wyczytać sie nie da, zrób komolet logów jak nalezy na benzynie po kasowaniu błedów, parami do odcinki, 002+033, 003+020, 118+115. Widać jedynie że turbo kiespko wstaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze będe miał problem z tymi logami puki nie zakupie kabelka, logi robione z ogłoszenia na olx, własnie też to widzę że późno turbo wstaje i nie wiem czym jest to spowodowane. Nadmienię żę po przyłożeniu napięcia do zaworu n75 odzywa się tzn. "tyka"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No kabel 30 zł, to jeszcze zapłaciłeś za logi z których wiele nie wynika, n75 bym nie tykał, sprawdziłbym dolot czy szczelny, przepływka słabo też coś mierzy, katalizator jest jeszcze? możliwe ze żeliwo w turbinie popękane, ale trzeba zacząć od najprostszych rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najperw sprawdz szczelność dolotu kompresorem najlepiej, jak nie znajdziesz żadnej dziury to potem logi i można mysleć nad jakąs diagnozą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po wielkich trudach mam zestaw logów :

http://vaglogi.pl/log-002_033_72Wh1.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_KhBc9hz.html

jeszcze bedzie zestaw z kanału 115+118 ale to za chwile 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Srawdziłęś tą szczelność? kolego logi  z pedłałem  w podłodze do odcinki, odcinkę masz na 4,5 tys?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jest on:

http://vaglogi.pl/log-115_118_vEErF9K.html

 

panowie dokręciłem wszystkie opaski z dolotu sprawdziłem wzrokowo, wygląda ok. Dodam jeszcze jedną może i istotną sprawe wyskakuje błąd katalizatora niska sprawność układu katalizatora rząd 1 tylko nadmieniam że auto użytkuje na LPG. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi robione fakt faktem trochę inaczej niż kolega Łukasz13 informował ale niemiałem na to wpływu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się czy nie wyciągnąć kata i zobaczyć co w środku siedzi, baz zdaje się na wasze sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tych logów turbo tak tragicznie nie wstaje, tak kata wywal jak i tak juz nie spełnia swojej funkcji bo bład jest, szczelność najlepiej jakbys sprawdził kompresorem dla pewności przed wymiana przepływki, rozumiem że logi były na pb?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak logi jak najbardziej na PB, mam rozumieć że sugerujesz wymianę przepływki bądź jej czyszczenie ? co do katalizatora mam 280 tyś przebiegu więc należy do niego zajrzeć ewentualnie wymienić na nowy.    Największy problem ze sprawdzeniem dolotu to taki iż nie posiadam korków i zbytnio nie wiem jakie węże zaślepić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...