Skocz do zawartości
IGNOROWANY

FMIC do 1.8t z 3.0 tdi


keczu

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego Marcin 4x4,

Odnośnie samej belki, faktycznie wystarczy ją tylko podciąć.

Już wówczas zostaje mocno osłabiona. 

Niestety coś kosztem czegoś,

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, black4 napisał:

Kolego Marcin 4x4,

Odnośnie samej belki, faktycznie wystarczy ją tylko podciąć.

Już wówczas zostaje mocno osłabiona. 

Niestety coś kosztem czegoś, 

popatrz na zdjęcia i pomyśl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Marcin

Sugeruje zastanowić się nad sposobem wypowiedzi.

Jeśli nie  potrafisz inaczej to nie odpisuj.

Zapewne chciałeś odpisać, że wzmocnienie belki zostało nie naruszone.

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, black4 napisał:

Zapewne chciałeś odpisać, że wzmocnienie belki zostało nie naruszone.

jasne, 3/4 belki wycięte ale trzyma jak nowa.. nawet jak dwie nowe. ? Nie, chciałem napisać że taka praca jest karygodna i nie należy robić tego co Ty czyli jej chwalić (dlatego mam taki, nie inny ton). IC sam w sobie jest dość mocny wiec przy odpowiednim wspawaniu i nie pruciu belki po całości osłabienie nie jest takie duże, przy odrobinie szczęścia belka wraz z IC spłoni swoje zadanie.

Tutaj stłuczka przy 50-70kmh może się skończyć bardzo źle (kiedyś tak miałem).

Przez takie pisanie z czapy musiałem pocisnąć a chłop się starał, zrobił sam, nie szedł na łatwiznę. Jedyny plus że teraz wie jak to poprawić :) 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za zainteresowanie ;)

Pierwsze primo: wyciąłem tyle, bo przed przespawaniem icek był wyżej, jak ma spełniać zadanie to jego przesłonięcie nie jest dobre,

Drugie [primo]: chłodnica od wspomagania i icek przed przespawaniem poniżej,

Trzecie [primo]: na pewno belka w tym stanie nie jest docelowa - albo zmiana albo wzmocnienie z np. kształtownika stalowego, rury KO itp. lub wspawanie icka w nową belkę jak pokazałeś Marcinie

Czwarte [primo]: Marcin a może w rozwiązaniu, które pokazałeś,  skoro wspawano wloty można zmienić ich położenie.

Piąte: krytyka prowadzi do przemyśleń ale nie zawsze jest potrzeba wyrażać ją w podniesionym tonie.

 

 

 

20181228_222059(1).jpg

Edytowane przez keczu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

Marcin, Sylwek dzieki za doprecyzowanie. Teraz wszystko jasne. Też jestem zwolennikiem jak najmniejszej ingerencji w belkę. Jak pisze Sylwek nie zawsze jest to możliwe. W swoim minimalnie z tyłu podcialem belkę. Fmic jest częściowo przysłonięty. Ale coś kosztem czegoś. Tak jak piszę Marcin Fmic jest dosyć mocny i przy odpowiednim wspawaniu i braku większej ingerencji w konstrukcje belki nie powinna ona  zostac mocno osłabiona.

Wszystko wyjaśnione,

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...