Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BEX Pasek wieloklinowy - jaki jeszcze? (problem po wymianie)


Smokie899

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie problem polega na tym, że zaraz po zakupie autka wymieniłem (nie licząc filtrów, olejów, płynów itd.) pasek osprzętu wrzuciłem CONTI 6PK1570

Po wymianie napinacz zaczął drgać jakieś 4-5mm oraz przy obciążeniu silnika (np ruszanie) słychać telepanie a na starym, zmęczonym pasku nie było tych objawów.

Z tego co się doczytałem to było kilka długości paska,

i moja prośba czy pomoże ktoś po vin'ie sprawdzić czy wrzuciłem dobry pasek?

Pozdrówka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie u mnie też po wymianie paska napinacz drga mocniej. Zrobiłem tak 40 tys i jeszcze wszystko cacy. Szkoda, że nie porównałeś dwóch pasków obok siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie sprawdźcie rolkę artelnatora ja miałem to samo stary pasek był troszkę rozciągniety i drgania napinacz były mniejsze a nowy pasek jest stywniejszy i napinacz drga wiecej. Po sprawdzeniu i wymianie rolki alternatora drgania i inne odgłosy ustąpiły.

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dniach wymieniam sprzęgło altka i dam znać czy coś się zmieniło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...