Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Drgania buda podczas jazdy


gonzalez09

Rekomendowane odpowiedzi

15 godzin temu, piotrsob1 napisał:

Nagraj film tak by było słychać te dźwięki i by było widać w jakiej sytuacji one występują ....

Kolego coś takiego się dzieje jak depne przy 55 na 5, na samym początku to dobrze slychac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dostaje jakiejś telepawki, ale wciskanie gazu do dechy przy 55km/h i na piątym biegu nie jest dobrym pomysłem... :whistling:

Jak mam zamiar wcisnąć gaz w podłogę to wybieram taki  bieg , by po wciśnięciu go obroty silnika nie były mniejsze niż 2000 :decayed:

 

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, piotrsob1 napisał:

No dostaje jakiejś telepawki, ale wciskanie gazu do dechy przy 55km/h i na piątym biegu nie jest dobrym pomysłem... :whistling:

Jak mam zamiar wcisnąć gaz w podłogę to wybieram taki  bieg , by po wciśnięciu go obroty silnika nie były mniejsze niż 2000 :decayed:

 

To na 5 zrobiłem żeby było widać na nagraniu, bo czasami się tak robi na 3 oraz4 ,raczej zawsze daje mu trochę w palnik, czyli mówisz że to nie wina wadliwe dwumasy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, piotrsob1 napisał:

Nie słychać typowego dla dwumasy klekotania...

Auto było coś modzone ?

Nie nic przynajmniej Od kiedy je mam , czyli 3 lata, nie no trochę mnie to gaszenia zaciekawiło bo oprócz tego co wysłałem wcześniej telepnie przy gaszeniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.12.2018 o 17:02, piotrsob1 napisał:

No dostaje jakiejś telepawki, ale wciskanie gazu do dechy przy 55km/h i na piątym biegu nie jest dobrym pomysłem... :whistling:

Jak mam zamiar wcisnąć gaz w podłogę to wybieram taki  bieg , by po wciśnięciu go obroty silnika nie były mniejsze niż 2000 :decayed:

 

Przy ilu by nie wcisnął, takiego napier*** nie powinien mieć, nawet na rozwalonym dwumasie aż tak się nie dzieje :D 
To napewno nie przeguby, nie wygląda mi to też bardzo na układ napędowy, na pewno nie sprzęgło. Wygląda to jakby silnikiem rzucało.


Skrzynia / poduszki silnika, wszystko dobrze dokręcone? silnik nie opiera się na odboju pasa przedniego?
Spróbuj jeszcze na postoju zaciągnąć ręczny do oporu, wrzuć jedynkę i próbuj ruszać na zaciągniętym ręcznym - zobacz czy też trzepie. Jeżeli tak, to otwórz maskę a druga osoba niech próbuje i obserwuj co tam się dzieje.
Może poduchy silnika umarły.
Skierował bym się jeszcze raz na kompa i zwrócił uwagę na pompki, dokładniej na 23 gr. Może są tam jakieś przerwania i szarpie, może konektory na pompkach są luźne ? błędów żadnych nie masz w silniku ?
Coś nie ufam temu specowi który powiedział Ci że "jedna pompka trochę nie domaga".

Edytowane przez Ralen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gonzalez09 ja mialem podobnie i winowajca okazala sie 4 pompka, 

musisz to sprawdzic nie statystycznie Vcds tylko dynamicznie 

pokaze Ci moje- http://vaglogger.apphb.com/log/5be0a7d59f90a8c25c52948f?AuthKey=24167fe5fd924f0d8b3893f6c876df53

jak dodawalem gazu na 4 i 5 biegu korekcje na 4 szly w gore i rzucalo silnikiem jak u Ciebie

dodam ze statystyczne logi pompek wychodzily dobrze :) 

Edytowane przez kubabkb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.12.2018 o 23:40, Ralen napisał:

Przy ilu by nie wcisnął, takiego napier*** nie powinien mieć, nawet na rozwalonym dwumasie aż tak się nie dzieje :D 
To napewno nie przeguby, nie wygląda mi to też bardzo na układ napędowy, na pewno nie sprzęgło. Wygląda to jakby silnikiem rzucało.


Skrzynia / poduszki silnika, wszystko dobrze dokręcone? silnik nie opiera się na odboju pasa przedniego?
Spróbuj jeszcze na postoju zaciągnąć ręczny do oporu, wrzuć jedynkę i próbuj ruszać na zaciągniętym ręcznym - zobacz czy też trzepie. Jeżeli tak, to otwórz maskę a druga osoba niech próbuje i obserwuj co tam się dzieje.
Może poduchy silnika umarły.
Skierował bym się jeszcze raz na kompa i zwrócił uwagę na pompki, dokładniej na 23 gr. Może są tam jakieś przerwania i szarpie, może konektory na pompkach są luźne ? błędów żadnych nie masz w silniku ?
Coś nie ufam temu specowi który powiedział Ci że "jedna pompka trochę nie domaga".

Kolego patrzyłem tam na dole to niby wszystko  dokrecone,  poduszki ori w marcu wymieniane, muszę podjechać do jakiegoś innego typa zeby mi podłączył kapa , może znacie kogoś z forum okolice Rzeszowa, pod pokrywę nawet nie zagladłem bo się za bardzo na tym nie znam, jeśli by ktoś był ogarnięty z rz i byłby chętny popatrzeć na te konektory i co i jak zobaczyć pod pokrywę to był bym wdzieczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie Panowie sprawa wygląda następująco, zmienił mi gość uszczelnienia na PD ,zrobiliśmy logi i wyszło coś takiego http://vaglogi.pl/log-004_023_2zZiQo.html

http://vaglogi.pl/log-013_023_MZ9z1sS.html

http://vaglogi.pl/log-013_023_26A2g.html mógłby ktoś to obczaic? Wczoraj wracałem z Bydgoszczy i praktycznie przez całą  autostradę to przy 140 tak było na przemian z 5 sek spokój powoli się zaczynało telepanie i po 8 , 9 sęk przestawalo, miał ktoś podobny problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gonzalez jak masz kabel to 5 minut roboty ze zrobieniem logow i bedzie wiadomo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie nie mam kabla Ale gość mi coś takiego napisał,(sprawdzałem to podczas jazdy ale to nie jest problem powietrza a paliwa, problem jest ewidentnie ze strony paliwa czy li grupa 4 (początek wtrysku, czas wtrysku, synchronizacja),nie ma mozliwości ze brak lub nadmiar powietrza generował Ci wibracie ,jak turbo trzyma ciśnienie zwąłszcza przy stałej prędkości, przepływomierz mierzy powietrze proporcjonalnie do doładowania i wzrostu obrotó no to nei ma opcji zeby w tych grupach cośzobaczyć) taka sytuacja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam że jak przy 140 wybije  luz to czuć te drgania może troszkę słabiej, nic nikomu do głowy nie przychodzi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, gonzalez09 napisał:

Dodam że jak przy 140 wybije  luz to czuć te drgania może troszkę słabiej, nic nikomu do głowy nie przychodzi ?

Jeżeli tak jest to problem masz nie w silniku tylko w układzie jezdnym lub przeniesienia napędu ...:whistling:

Żeby to na 100 % zweryfikować to przy 140 wyrzuć na luz i wyłącz silnik ...

Tylko zrób to na prostym odcinku drogi w momencie gdy ruch jest jak najmniejszy.

Pamiętaj tylko by podczas tej próby nie wyciągać kluczyka ze stacyjki ( bo może Ci zablokować fajerę ) i że nie będzie działać wspomaganie kierownicy :whistling::hi:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, piotrsob1 napisał:

Jeżeli tak jest to problem masz nie w silniku tylko w układzie jezdnym lub przeniesienia napędu ...:whistling:

Żeby to na 100 % zweryfikować to przy 140 wyrzuć na luz i wyłącz silnik ...

Tylko zrób to na prostym odcinku drogi w momencie gdy ruch jest jak najmniejszy.

Pamiętaj tylko by podczas tej próby nie wyciągać kluczyka ze stacyjki ( bo może Ci zablokować fajerę ) i że nie będzie działać wspomaganie kierownicy :whistling::hi:

Kolego zgasilem przy 140 i nie było drgań więc pewnie wina leży pewnie wtych pompkach Ale już sam nie wiem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.02.2019 o 16:15, gonzalez09 napisał:

Dodam że jak przy 140 wybije  luz to czuć te drgania może troszkę słabiej, nic nikomu do głowy nie przychodzi ?

 

16 godzin temu, gonzalez09 napisał:

Kolego zgasilem przy 140 i nie było drgań więc pewnie wina leży pewnie wtych pompkach Ale już sam nie wiem 

Jeżeli stwierdzenia z tych dwóch powyższych wypowiedzi są prawdziwe to wyciągając logiczne wnioski powodem drgań powinien być silnik pracujący na biegu jałowym :P:whistling:

Czyli powinny one występować również na postoju , jak silnik pracuje na wolnych obrotach ...

Zakładam że przeguby wewnętrzne są sprawne i nie mają luzów, bo nic nie piszesz by drgania występowały głownie podczas intensywnego przyspieszania ( przekazywanie dużego momentu obrotowego na koła ).... :naughty:

P.S.

Jakość twojego opisu drgań i trafność spostrzeżeń jak się auto zachowuje ma niestety decydujące znaczenie by spróbować na odległość coś wywróżyć.

Jak Ty sam nie jesteś pewien swoich odczuć to wybacz, ale nikt wróżyć z fusów chyba nie potrafi, no może z wyjątkiem wróżbity Macieja z TVN-u :decayed:

Zrób logi o które prosił Kamil, bez tego to raczej nic sensownego z samej pisaniny się nie urodzi... :glupek2::hi:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...