Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Tyl nisko siedzi, nowe sprezyny.


winduktor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Mam taki dylemat. Otoz posiadam a4b6 od jakiegos czasu z zawieszeniem 1BE.  Od samego poczatku tyl siedzial nisko ale czekalem na odpowiedni moment z poprawienem tego. No i nadszedl ten moment poniewaz pekla jedna sprezyna. I tu pojawia sie moje pytanie, czy jesli kupie nowe sprezyny o tej samej kategori wagowej to jest szansa ze wszystko pojdze wyzej niz w chwili zakupu czy nie ma szans ze poprzednie sprezyny siadly i od razu nalezy celowac w kategorie wagowa wyzsza niz dotychczas.

Aktualne klasy wagowe to:   przod 6 i tyl 9. Posiadam lpg.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyższa kategoria wagowa na tył. Fabrycznie auto zapewne było bez lpg więc w zasadzie sam odpowiesz sobie na pytanie.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzecz w tym ze kupowalem auto bez lpg i zakladalem zaraz po zakupie i nie pamietam jak siedzialo w dniu zakupu ale pewnie masz racje. 

Jaka kategorie wagowa bys sugerowal, 10 czy 11 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 jeśli nowe. Jeśli używki to loteria może starczy 11 może bedzie potrzebne 12. Ciężko wcelować z używkami. Masz Quattro czy FWD?

 

Prostuje pytanie jeśli masz 9kat.wagową to FWD [emoji106]

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jaką masz różnice. Weź pod uwagę ze oprócz kat. wagowej istnieje tez twardość sprężyny. Od S-Line inne od Quattro inne czy choćby dobierane w zależności od stylu drogi. BV, BE, BR .


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie jestem w stanie teraz tego zmierzyc ani zrobic zdjecia. Rozumiem doskonale, jest wiele mozliwosci. Najlepiej bylo by miec kilka sprezyn i dopasowywc ale nie jest to mozliwe dla mnie niestety. 

Chyba wezme nowa sprezyne 10. Dzieki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem... myslalem ze zalozenie gwintu i potem regulacja pomoze. Niestety g... to dalo  (oczywiscie mam lpg i to duzy zbiornik ponad 60L) . Co radzicie ? Wywalic ten gwint i zalozyc seryjne amorki ale z innymi sprężynami ? Tylko jakimi ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytaj wyżej jeśli nowe sprężyny wystarczy kat. wagowa wyżej. Jak używka to loteria.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie spokojnie :)  

zaopatrzcie sie w takie o to supernowoczesne rozwiązanie i problem zniknie  :facepalm:

dystans pod sprężyny dostępny dla gwinciarzy lub spreżyniarzy . 

2.jpg

1.jpg 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ciekawe...czy ktos z Was to stosował? Jak to sie sprawdza w praktyce?

a coś takiego? 

http://allegro.pl/podkladka-dystans-guma-podwyzszajaca-pod-sprezyne-i7127385012.html

Edytowane przez depechetom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zasada działania ta sama  , znam kilka osob łącznie ze mna które jezdzą na podkładce i zero problemów , najlepiej sie jednak sprawdza przy 

gwincie z tyłu bo masz dużą regulacje 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Michał... czyli to z aukcji moge smialo kupic i sprobowac ? Cholera kupilem wymarzone kółeczka a dalej to nie wyglada tak jak sobie wyobrazalem... teraz jeszcze zapodalem dystanse na tyle i wygladało spoko .. do momentu pierwszej jazdy ... (tarło)... musze cos szybko wymyslic bo przeciez szkoda opon ...  eeech tak to jest jak czlowiek najpierw dziala a potem mysli ... :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spokojnie mozesz spróbować  zmierz tylko średnice sprężyn żeby nie okazalo sie że podkladka wejdzie do środka 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok a te podkladki to zamontowac nalezy nad czy pod spreżyną? Pytam tak blondynkowo bo nie jestem pewien czy tylny gwint mechanik zalozyl mi prawidlowo... zobaczcie sami ... czy nakretka do regulacji nie powinna byc czasami na dole ? Zawias to Eibach Pro Kit

 

2a547a8fd936.jpg

17128f2bd640.jpg

A tak wyglada to z zalozonymi kołami:  (tył koniecznie ze 2-3 centy musze podniesc... regulacją gwintu juz nie idzie. :( )
b78d338800a5.jpg

b2996a5956d4.jpg

 

 

Edytowane przez depechetom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest dopiero mistrz zawiechy[emoji16]Kto Ci to zamontował. Nie dość ze górnie to jeszcze na odwrót. Znajdź fachowca a nie „głupiego Jasia”. Nie buja Ci na tym jak na kolejce ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie odczulem roznicy przy jezdzie.. tak to jest jak sie czlowiek nie zna... ja mu sugerowalem ze moze to powinno byc odwrotnie... to mi powiedzial ze musi tak byc  - bo inaczej nie bedzie mozliwossci regulacji... i dlatego tak za***iście ciężko to wogole kręcić... wszystko juz jasne.. w marcu bede w PL to od razu jade do kogos konkretnego ze wspomnianymi wyzej podkladkami...   te amortyzatory tez jakies takie „gołe” ... nie powinny byc osloniete jakos ? :/ jeszcze sie okaze ze jak ktos ogarniety zamontuje to prawildowo to wszystko wroci do normy i auto nie bedzie tak siedziec nisko ...   qr** fachowcy...

Edytowane przez depechetom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są Fachowcy i fuckowcy [emoji1]
Przełozysz i będzie gitara. Zastanawia mnie długi skok amora, tulejka nie powinna być aż tyle odsłonięta. Zdjęcie chyba robione jak auto było w górze bo coś mi tu nie gra.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ...fotki cyknąłem jak auto stało na podnośniku. Dzieki za wyjaśnienie... kupie na wszelki wypadek te podkładki gdyby sie okazało ze jednak dupsko siedzi nawet jeszcze po PRAWIDŁOWYM montażu spreżyny i kręciołka z gwintem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jaguaro przestań siać zamęt koledze, zawieszenie z tyłu jest jak najbardziej zamontowane poprawnie. Tuleja regulacyjna w b6 b7 jest montowana nad sprężyną a nie pod z tego względu, że gdyby była montowana pod sprężyną nie miałbyś  możliwości kręcenia nakrętką bo nie mieści się klucz, tak jest skonstruowany wahacz. Widać, że nigdy nie montowałeś gwintu do b6 b7. Miałem kilka gwintów w b7 i w każdym regulacja była nad sprężyną.

@depechetom pomyśl logicznie, czy zmieni Ci się wysokość montując na odwrót tuleje regulacyjną? Nie! jakbyś tego nie założył ani tuleja ani sprężyna Ci w magiczny sposób nie wydłuży. Jedyne rozwiązanie to kupienie dłuższej tulei regulacyjnej bądź sprężyn od zawieszenia 1BV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...