Bochen992 0 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2018 Witam forumowiczów! Wczoraj zabrałem sie za wymianę oleju wraz z filtrami i po zdjęciu dolnej osłony moim oczom ukazał sie taki widok. Nie wiem czy to duży problem i jak sobie z nim poradzić. Wydaje mi sie ze olej cieknie z pod tej większej gumowej rury, ma ona duże luzy jak spróbowałem ja poruszać. Może ktoś miał podobna sytuacje. Byłbym wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam Grzegorz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MemberA4 68 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2018 (edytowane) widać że masz dorabiane mocowanie tego węza do turbiny (widoczna opaska skręcana) dla tego prawdopodobnie masz nieszczelność, Zamontuj "sprawny" przewód to olej nie bedzie wydmuchiwany na zewnątrz Edytowane 7 Stycznia 2018 przez MemberA4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2018 Bez znaczenia jakiego rodzaju jest opaska, o ile jest skręcona. Tego typu połączenie(turbo-redukcja) ma to do siebie, że wąż w gnieździe zaczyna się kiwać, a oring nie uszczelnia tego jak powinien. Możesz ten oring wymienić i pokombinować tak, żeby wąż względem turbiny się nie poruszał ( na przykład dodatkowy oring). Możesz też zastosować Oil Catch Tank, żeby oleju w dolocie się pozbyć. Albo zignoruj ten problem tak jak większość użytkowników 1.9 PD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bochen992 0 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2018 Dzięki bardzo za informacje Postaram sie pozbyć tego wycieku bo jednak lepiej jak pod silnikiem sucho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartoszBB 12 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2018 Przerabiałem to u siebie. Mocowanie węża z opaską jest niekoniecznie dorabiane ! Sam miałem tak u siebie występują węże z ori redukcją która znajduje się w wężu skręcona na opaskę. U mnie wąż też się kiwał wymiana oringu nic nie dała. Wymieniłem wąż i siedzi jak należy wszystko jest szczelne. Czy ubywa ci oleju oraz sprawdzałeś jakie turbo ma luzy na wirniku? Dziwnie dużo tego oleju się tam znajduje... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bochen992 0 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 Wymieniam olej co 10 tys i zawsze cos tam dolewam między wymianami ok 0,5 litra. Sam sie zdziwiłem ze aż tyle tego jest ale może dlatego ze auto było pare dni po trasie 1500 km i dlatego sie tyle nazbierało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się