Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Skoki cisnienia Audi a4 b8 136km


hmotnost

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 

Posiadam Audi a4 b8 136km rocznik 2010. Przebieg 220 k kilometrów.  Samochód mam od czerwca zeszłego roku czyli raptem pół roku, po małych usterkach (łożysko, czyjnik ABS) wszystko było ok do teraz a wiec..


Panowie od dłuższego czasu miałem dziwne drgania samochodu, dzieje się to tylko na niskich obrotach, na biegu jałowym albo jak stanę na światłach i obroty spadną, nie zawsze ale raz na pare dni. przed swietami objawy się nasiliły wraz z telepnięcie samochodu pojawił się skok obrotów tak jakby miał gasnąć (raz w sumie zgasł). Nie zastanawiając się długo pojechałem do mechanik na podpięcie kompa i diagnozę. Komputer nie pokazał żadnych błędów wszystko było "według niego" w porządku. Mechanik przeglądał na komputerze wszystko po kolei i zauważył że jest skok ciśnienia paliwa i dlatego tak się dzieje. Gdy ścisnę przewód paliwowy zwrotny z listwy dzieje się tak samo, jakby się dusił (regulator siadł i go zalewa?)

Zapytany o diagnozę gdzie szukać problemu filtr, wtryski, pompa, zawór ciśnienia rozłożył rece i powiedział że nie ma pojęcia.  
a więc wróciłem do domu bez zdiagnozowania problemu i bez 30 funtów w portfelu. 

Pierwsze co to wymieniłem filtr paliwa niestety bez rezultatów. Następnie wykręciłem regulator wysokiego ciśnienia sprawdzić czy nie ma opiłków (może pompa się zaciera) nic takiego, filterek czyściutki. 

Dodam że mieszkam w UK i nie ma tu możliwość wyboru polskich mechaników jak by mi się podobało (anglikowi nie dam wsadzić rąk w mój samochód :) ) 

Ukierunkujecie mnie chociaż trochę gdzie mógłbym szukać problemu?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skąd jesteś z UK jeśli z okolic Manchesteru to mam kolegę dobrego mechanika pozdrawiam

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, rafik84 napisał:

Skąd jesteś z UK jeśli z okolic Manchesteru to mam kolegę dobrego mechanika pozdrawiam
 

Niestety jestem z okolic Northampton :/

18 godzin temu, Marcin_G napisał:

Ja miałem takie objawy przy poduszkach silnika i skrzyni

 

Poduszki? Miałeś skoki ciśnienia paliwa przez walniete poduszki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, Dalej zmagam się z tym problemem ale.. Wziąłem się z drugiej strony za ten problem a mianowicie za przepustnice. Podpowiedzcie mi, otóż odpiąłem tą wtyczke i nic się nie dzieje, wygląda jakby ten element nie działał, to jest tylko czujnik czy jakiś regulator na tych kablach. Wg. mnie po odpięciu kabli powinno coś się zmienić, cokolwiek, powinien zgasnąć zminić obroty cokolwiek a tutaj nic...  

28459037_1190804681051555_548968610_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.01.2018 o 14:50, hmotnost napisał:

Witam, 

Posiadam Audi a4 b8 136km rocznik 2010. Przebieg 220 k kilometrów.  Samochód mam od czerwca zeszłego roku czyli raptem pół roku, po małych usterkach (łożysko, czyjnik ABS) wszystko było ok do teraz a wiec..


Panowie od dłuższego czasu miałem dziwne drgania samochodu, dzieje się to tylko na niskich obrotach, na biegu jałowym albo jak stanę na światłach i obroty spadną, nie zawsze ale raz na pare dni. przed swietami objawy się nasiliły wraz z telepnięcie samochodu pojawił się skok obrotów tak jakby miał gasnąć (raz w sumie zgasł). Nie zastanawiając się długo pojechałem do mechanik na podpięcie kompa i diagnozę. Komputer nie pokazał żadnych błędów wszystko było "według niego" w porządku. Mechanik przeglądał na komputerze wszystko po kolei i zauważył że jest skok ciśnienia paliwa i dlatego tak się dzieje. Gdy ścisnę przewód paliwowy zwrotny z listwy dzieje się tak samo, jakby się dusił (regulator siadł i go zalewa?)

Zapytany o diagnozę gdzie szukać problemu filtr, wtryski, pompa, zawór ciśnienia rozłożył rece i powiedział że nie ma pojęcia.  
a więc wróciłem do domu bez zdiagnozowania problemu i bez 30 funtów w portfelu. 

Pierwsze co to wymieniłem filtr paliwa niestety bez rezultatów. Następnie wykręciłem regulator wysokiego ciśnienia sprawdzić czy nie ma opiłków (może pompa się zaciera) nic takiego, filterek czyściutki. 

Dodam że mieszkam w UK i nie ma tu możliwość wyboru polskich mechaników jak by mi się podobało (anglikowi nie dam wsadzić rąk w mój samochód :) ) 

Ukierunkujecie mnie chociaż trochę gdzie mógłbym szukać problemu?

Pozdrawiam

Cześć i jak rozwiązałeś problem? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.02.2018 o 10:19, hmotnost napisał:

Witam ponownie, Dalej zmagam się z tym problemem ale.. Wziąłem się z drugiej strony za ten problem a mianowicie za przepustnice. Podpowiedzcie mi, otóż odpiąłem tą wtyczke i nic się nie dzieje, wygląda jakby ten element nie działał, to jest tylko czujnik czy jakiś regulator na tych kablach. Wg. mnie po odpięciu kabli powinno coś się zmienić, cokolwiek, powinien zgasnąć zminić obroty cokolwiek a tutaj nic...  

28459037_1190804681051555_548968610_n.jpg

przepustnica ma klapę gaszącą dział wtedy jak gasisz samochód, podczas pracy silnika nie wpływa na prace.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Adrian Adamczyk napisał:

Cześć i jak rozwiązałeś problem? :)

 

Edytowane przez arek252525
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.01.2018 o 13:50, hmotnost napisał:

Witam, 

Posiadam Audi a4 b8 136km rocznik 2010. Przebieg 220 k kilometrów.  Samochód mam od czerwca zeszłego roku czyli raptem pół roku, po małych usterkach (łożysko, czyjnik ABS) wszystko było ok do teraz a wiec..


Panowie od dłuższego czasu miałem dziwne drgania samochodu, dzieje się to tylko na niskich obrotach, na biegu jałowym albo jak stanę na światłach i obroty spadną, nie zawsze ale raz na pare dni. przed swietami objawy się nasiliły wraz z telepnięcie samochodu pojawił się skok obrotów tak jakby miał gasnąć (raz w sumie zgasł). Nie zastanawiając się długo pojechałem do mechanik na podpięcie kompa i diagnozę. Komputer nie pokazał żadnych błędów wszystko było "według niego" w porządku. Mechanik przeglądał na komputerze wszystko po kolei i zauważył że jest skok ciśnienia paliwa i dlatego tak się dzieje. Gdy ścisnę przewód paliwowy zwrotny z listwy dzieje się tak samo, jakby się dusił (regulator siadł i go zalewa?)

Zapytany o diagnozę gdzie szukać problemu filtr, wtryski, pompa, zawór ciśnienia rozłożył rece i powiedział że nie ma pojęcia.  
a więc wróciłem do domu bez zdiagnozowania problemu i bez 30 funtów w portfelu. 

Pierwsze co to wymieniłem filtr paliwa niestety bez rezultatów. Następnie wykręciłem regulator wysokiego ciśnienia sprawdzić czy nie ma opiłków (może pompa się zaciera) nic takiego, filterek czyściutki. 

Dodam że mieszkam w UK i nie ma tu możliwość wyboru polskich mechaników jak by mi się podobało (anglikowi nie dam wsadzić rąk w mój samochód :) ) 

Ukierunkujecie mnie chociaż trochę gdzie mógłbym szukać problemu?

Pozdrawiam

spróbuj pierw zawór na listwie wtryskowej ten od strony szyby, na nim masz w środku siteczko na czubku sprawdź czy nie masz opiłków jak jest czysty to prawdopodobnie ten zawór do wymiany. Tak na 70%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...