Skocz do zawartości
IGNOROWANY

a4 b6 awx slabe przyspieszenie i duze spalanie ,wrzucone logi


wojjas241

Rekomendowane odpowiedzi

witam. mam problem ze swoim a4 b6 1.9 AWX . Jednym problemem wydaje mi się większe spalanie według komputera, oraz słabe przyspieszenie, do 150 km/h slabo idzie i więcej już nie pojedzie, dlatego wrzucam logi statyczne i dynamiczne ,i proszę aby ktoś rzucił okiem i doradził:)

statyczne:

Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_jtGPSc.html
Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_pob3C.html

Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_5QfHr0h.html

Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_5jc42dc.html

Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_XEP775X.html

dynamiczne:

Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_nV6f5.html

Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_3PRA4t.html

Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_HkXB6p.html

Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_7Ush95.html

Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_6Zy4z.html

Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_cpcqmX.html

Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_m4ieCuB.html

Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_h0nVs.html

Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_Ah2Yo.html

Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-011_010_P5df51e.html

 

To wszystkie logi jakie udało mi się zrobić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kąt synchronizacji do poprawy, reszta wygląda naprawdę dobrze.

 

Edytowane przez Tracer39
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedynym problemem silnika jest synchronizacja? To poprawi przyspieszenie? Jak według Ciebie pracuje turbo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, jak poprawisz synchro to powinno być dobrze. Doładowanie turbo lekko faluje, ale może to być przez mocno rozjechaną synchronizacje, jak ustawisz synchro to zrób jeszcze raz dynamiczny 011 i osobno 01.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W grupie 23 BIP-y są na minusie a to oznacza problem w dostarczaniu paliwa. Może to być wina zapchanego filtra paliwa, słabej pompki w baku, niedrożności przewodów lub padającej pompy tandemowej. Ja na początku bym sprawdził ciśnienie paliwa na pompie tandemowej.

Edytowane przez Damjan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw ustaw synchro a potem zrób jeszcze raz grupę 23, powinno się poprawić dla tego jeszcze o tym nie wspominałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam , to znowu ja, zrobiłem synchronizacje na 0 czasami wskakuja na +0.5

do tego wymieniłem olej w silniku+ filtry oleju,paliwa,powietrza

i zrobiłem kolejne logi grup których mówiliscie

dynamiczne:

Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_ZxY6Sx.html

Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_jmiSeW6.html

Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_50gM6H.html

Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_XjaQ0S.html

statyczne:

Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_YjuuZ89.html

Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_19Y836n.html

Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_i77u3c.html

nic się nie poprawilo, rzućcie okiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dalej masz BIP-y na minusie czyli jest problem w dostarczaniu paliwa. Możesz sprawdzić ciśnienie paliwa na pompie tandem. Przy 4000/min powinno być co najmniej 7,5 bar. 

Edytowane przez Damjan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrzuć pokrywę i zobacz jakie masz oznaczenia na PD. Mogą być nie od tego silnika. Jak będą takie jak trzeba to wtedy zmierzyć ciśnienie na tandemie. Albo zacząć od tego drugiego i jak ciśnienie OK to wtedy zaglądać pod pokrywę :P

Edytowane przez kamil-vag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodził silnik bardzo dobrze w poprzedniej budzie . Bo kupilem silnik z jezdzacego auta z anglika i ladnie pracował i sie zbierał. Ze starego silnika do nowego silnika przełożylem pompe tandemową i komplet kolektorów z turbiną. Uszczelki pod pompkami są nowe założone. Szukam wlasnie kogos kto mi zmierzy ciśnienie paliwa bo nie posiadam takiego zegara. 

Ewentualnie zakupie zegar sobie. Tylko jaki, taki co mierzy cisninie oleju dobry? Tylko wiadomo zeby mial skale do 11 bar.

A druga sprawa . Gdzien podalcza sie zegar zeby zmierzyć cisnienie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...