Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Padający przegub


jankesik1995

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam Audi już 2 lata. Wymieniłem w niej już 2 przegub z lewej strony i znowu zaczął strzelać a z prawej nic co może tak wykańczać przegub??? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten z prawej to też chyba nie od nowości ?.

Co do lewych przegubów wymienianych to o jakich firmach mówimy.

Może trafiłeś na jakieś podróby lub tandetny materiał.

Zwykle montuję SKF lub inne z fabrycznie zaaplikowanym smarem.

Przeguby wykończy tylko pękniecie-rozszczelnienie osłony /nagminnie widuje plastikowe opaski zaciskowe/ i brud, za mała ilość smaru podczas montażu /producent załącza do opakowania za mało smaru a mechanikowi nie chce się fatygować aby dać więcej/ a także uskutecznianie driftu ewentualnie ruszanie na skręconych kołach.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam właśnie ruville i smarujemy daje i w przegub i w osłonę trochę więc już sam nie wiem co jest nie tak ?

Pewnie nie od nowości ale prawy nigdy nie zachrabotał w mi jakoś a lewy co chwila 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie trafiasz na jakiś kiepski ich produkt.

Dla mnie Ruville to bardziej był pakowacz niż producent i zawsze sprawdzałem co jest w pudełku.

Teraz jest chyba jeszcze gorzej od kiedy przynależy do grupy Schaeffler.

No cóż musisz kolejny raz zamontować a co wybrać to duży znak ???

Kiedyś miałem zaufanie do SKF czy Spiden ale jak jest aktualnie też nie mam 100% rozeznania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z doświadczenia, ruville spadł z jakością, może pomyśl o czymś droższym np Lobro?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z doświadczenia, ruville spadł z jakością, może pomyśl o czymś droższym np Lobro?

Lobro wytrzymał u mnie 2 lata (30-35tys. km) ale ze względu na to że długi czas nie zaglądałem na podwozie i pękła gumowa osłona i piach dostał się do przegubu.Podejrzewam że gdyby nie ta guma, przegub bez problemu wytrzymałby spokojnie 50-60tys. pod warunkiem nie katowania go na skręconych kołach. 

 

Wysłane z OP3T

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak miałem jeszcze B5 zakładałem najtańsze -bodajże Pascal i do tego osłona Lobro i zapomniałem o przegubach. Zakładałem je też w passacie B5fl 1.9 i chodzą już ok 4 lat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lobro pochodził 3 miesiące i zaczął padać, raczej wujowy montaż w dość polecanym warsztacie. Potem założone w odstępie miesiąca jedna strona Ruville druga Meyle, u znajomego po godzinach. Jeżdżą dwa lata i jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie po prostu wiele zależy od odpowiedniego wciśnięcia smaru w każdy zakamarek

sprawdzanie stanu osłon, itp

z opowieści mechaników: nawet chińskie mogą długo wytrzymać, ale należy wywalić osłony z opakowania i założyć porządne

no ale wiadomo-jak ktoś jest katem to każde przeguby rozwali

Edytowane przez alonso
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te osłony przegubów to są jakieś kpiny. U mnie z lewej strony w ciągu 2 miesięcy ze 3 razy zmieniłem. Założyłem najtanszy zamiennik za 15zł, uniwersalna, do tej pory jeździ. Lobro też według mnie gówno robi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się bujam na GSP od ponad 2 lat i rewelka.

Tylko osłony żal. Kupiłem Loebro i padła po roku, na szczęście na czas zauważyłem i założyłem nową.

Edytowane przez Emejcz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...