Kucmin 0 Opublikowano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 Cześć! Ostatnio zmagam się z prądem bo mimo, że akumulator ma tylko rok, to samochód ma problem z rozruchem, nie ma siły kręcić. Oddałem akumulator na gwarancję, twierdzą, że jest okej. Zmierzyłem tańszym multimetrem, na wartości do 10A, pokazuje 0.23 i od razu spada do 0.08. Chodzi mi głównie o to, czy pobór prądu jest w miarę okej, czy powinien być niższy? Samochód nie był odpalany od 2h przed pomiarem (czytałem, że różne podzespoły wyłączają się dopiero po czasie). Po przełączeniu multimetra na 200mA pokazywał w okolicach 2.x Zatem, pytanie brzmi czy szukać winy ze strony akumulatora, czy może jednak coś kradnie prąd? Samochód jak postoi z dzień /dwa już nie ma siły odpalić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bizonek069 0 Opublikowano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 Ja tak miałem jak był w aucie licznik jaegera zespsuty, cały czas brał mi prąd jak się potem okazało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quero 0 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Ja zmagalem sie z podobnym problemem, po 4h walki z miernikiem okazalo sie ze lampka w bagazniku caly czas swieci, w sedanie nie widac tego nawet w nocy. Auto rozladowywalo sie w 2 dni. Rozwiazalem to wyjmujac zarowke zanim naprawie wlacznik tej lampki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesik18 7 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Jeśli pobór na postoju masz 80mA (czyli 0,08A) i utrzymuje się cały czas tak samo to mieści się w normie. Im mniej tym lepiej, mierzyłem 3 rózne a4 i wychodziły mi wyniki od 30mA do 90mA u mnie - tj. 0,03A do 0,09A (u mnie sam sterownik lpg pobierał 40mA) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyline93 1 Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 W dniu 9.01.2018 o 19:46, bizonek069 napisał: Ja tak miałem jak był w aucie licznik jaegera zespsuty, cały czas brał mi prąd jak się potem okazało naprawiałeś czy wymieniałeś na vdo? padł mikroprocesor ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bizonek069 0 Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 Tak padł procesor. Wymieniłem na full fis vdo i mam spokój oraz zero problemów z aku od tego czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaaa692 1 Opublikowano 1 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 W dniu 5.02.2018 o 23:20, bizonek069 napisał: Tak padł procesor. Wymieniłem na full fis vdo i mam spokój oraz zero problemów z aku od tego czasu Kolego vdo podchodzi p&p? Czy trzeba rezać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bizonek069 0 Opublikowano 3 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2018 Ja zmieniałem z jaegera 1/2 fis na vdo full fis. Musialem dokupić manetkę zeby sterowac fisem i wiązkę do manetki i szarą wtyczkę. Potem zostaje tylko kodowanie immo i zgranie wsadu ze starego licznika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się