Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Ocena wtryskiwaczy


ekonom

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Proszę o ocenę wtryskiwaczy z poniższych logów. Objawy to kłęby czarnego dymu przy odpalaniu, problemy z rozruchem i drgania podczas jazdy i przyśpieszania. Czy problem może leżeć w podwiniętych pompo wtryskach ?

013 dynamiczne

013 statyczne

023 dynamicznie

023 statycznie

Pozdrawiam

   
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czarny dym- sprawdź czy nie masz gdzieś dziury w dolocie,przy dodaniu mocniej gazu też dymi,szarpanie-wężyki podciśnienia czy całe,możesz odpiąć egr  zaślepić wężyk i się przejechać,problemy z rozruchem -możliwe że oringi na pompkach puszczają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno wrzuciłeś dobre logi? Jeden jest z lipca i tam korekcja na 3 cylindrze jest wysoka co prawdopodobnie wskazuje na uszczelnienie pompki tak jak pisał @greg2505. Jak możesz to zrób jeszcze raz komplet logów (01, 03, 04, 11, 13, 18, 23) bo Bipy też nie wyglądają za ciekawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, greg2505 napisał:

czarny dym- sprawdź czy nie masz gdzieś dziury w dolocie,przy dodaniu mocniej gazu też dymi,szarpanie-wężyki podciśnienia czy całe,możesz odpiąć egr  zaślepić wężyk i się przejechać,problemy z rozruchem -możliwe że oringi na pompkach puszczają

Witam

EGR jest na stałe zaślepiony.

Nieszczelności niestwierdzono (obmacałem cały układ)

Głowica jakieś 5 tyś km temu miała robione gniazda, ale wtryski zostały te same.

19 godzin temu, Tracer39 napisał:

Na pewno wrzuciłeś dobre logi? Jeden jest z lipca i tam korekcja na 3 cylindrze jest wysoka co prawdopodobnie wskazuje na uszczelnienie pompki tak jak pisał @greg2505. Jak możesz to zrób jeszcze raz komplet logów (01, 03, 04, 11, 13, 18, 23) bo Bipy też nie wyglądają za ciekawie.

Poniżej świeżutkie logi :

001 - statyczne

003-statyczne

004-statyczne

011-statyczne

013-statyczne

  023-statyczne
   
   
 

018-statyczne

 

 

001-dynamiczne

 

003-dynamiczne

004-dynamiczne

011-dynamiczne

  013-dynamiczne
Edytowane przez ekonom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto po chipe, turbo strasznie przeładowuje, musisz się tym zająć w pierwszej kolejności bo padnie. Podoginaj kontektorki we wtyczkach pompowtrysków, przy okazji wyreguluj śruby na nich i spróbuj wyczyścić pompki specjalnym środkiem, jak to nie pomoże to wymiana uszczelnień. Zrób jeszcze raz prawidłowo dynamiczny 01.

Edytowane przez Tracer39
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Tracer39 napisał:

Auto po chipe, turbo strasznie przeładowuje, musisz się tym zająć w pierwszej kolejności bo padnie. Podoginaj kontektorki we wtyczkach pompowtrysków, przy okazji wyreguluj śruby na nich i spróbuj wyczyścić pompki specjalnym środkiem, jak to nie pomoże to wymiana uszczelnień. Zrób jeszcze raz prawidłowo dynamiczny 01.

Jeżeli jest po chipie to da się w prosty sposób przywrócić fabryczny program ?

To przeładowanie wynika z niewłaściwego chipa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz podjechać do jakiegoś zakładu gdzie wgrają Ci seryjną mapę, sam tego nie zrobisz. Przeładowanie nie jest przyczyną chipa, przyczyn może być wiele np. zapieczona geometria, musisz wszystko posprawdzać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Turbina po czyszczeniu i wymianie zaworu N75, auto dalej dymi. Spalanie spadło. Proszę o ocenę.

To co zwróciło moją uwagę to, że na postoju w grupie 11 odczyt bloku pomiarowego zawyżony o 100 mbar względem zadanego ciśnienia. Czy może to być objaw wadliwego czujnika mierzącego ciśnienie doładowania?

Stan przepływomierza jak wcześniej czyli zawyżony (EGR zaślepiony)

http://vaglogi.pl/log-011_BzEDL4.html - dynamiczne

http://vaglogi.pl/log-008_3FbxCn.html

http://vaglogi.pl/log-023_weA4r96.html

http://vaglogi.pl/log-005_7y70P.html

http://vaglogi.pl/log-004_k514V.html - statyczne i dynamiczne

 

Pozdrawiam

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dalej Ci przeładowuje, wysokie wysterowanie N75 na zbicie ciśnienia... sam czyściłeś ? dobrze każdy zakamarek i kierowniczkę doczyściłeś ? może by trzeba wydłużyć śrubę na gruszce... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oddałem do czyszczenia, a to nie jest tak, że ciśnienie wysterowania jest wyższe z powodu wgrania chipa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...