Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o ocenę log-ów a4 b6 1.9tdi AVF


Damian Gołaś

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Zwracam się z prośbą do doświadczonych użytkowników o interpretację moich logów. problem mam taki, że czasami audiolka łapie muła i nie wkręca się w obroty, ale po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu wszystko jest ok

błąd jaki tylko mi wyrzuca czasami to:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation 
P1557 - 35-10 - - - Intermittent

 Myślę, że coś dzieje się z turbiną- zmienna geometria przycina się, albo grucha.

Jednak prosiłbym o ocenę wszystkich logów.

Z góry dziękuję wszystkim zainteresowanym :)

Statyczne:

Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_xV65pJ.html
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_Z06H1J.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_gh3ea.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_q6jlCG0.html
Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_FvHpW7.html
Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_u2W4e.html
Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_GVmM4c3.html
Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_fCt13v2.html

Statyczne BS:

Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_llL8eIP.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_4kCpJu9.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_10JNq6.html

Dynamicze:

Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_35989f.html
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_SLULq2H.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_jA2Qk.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_k2evND.html
Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_71zpTCe.html
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_oi9Eptq.html

Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_nUX8CDp.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doprowadzisz turbinę do ładu i będzie ok, przeładowuje stąd błąd. Nie rozgrzałeś dobrze silnika przed logami.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastosuj jeszcze środek do czyszczenia pompowtrysków bo Bip-y są wysokie, oprócz przeładowania turbo reszta jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, spetsnaz napisał:

Doprowadzisz turbinę do ładu i będzie ok, przeładowuje stąd błąd. Nie rozgrzałeś dobrze silnika przed logami.

 

Turbinka do poprawy oki. Co do temperatury to myślę, że termostat do wymiany, bo około 70 stopni łapie podczas jazdy i tyle. Na postoju po kilkudziesięciu minutach na zegarze pokaże 90 i to wszystko.

 

Godzinę temu, Tracer39 napisał:

Zastosuj jeszcze środek do czyszczenia pompowtrysków bo Bip-y są wysokie, oprócz przeładowania turbo reszta jest ok.

Środek czyszczący dobrze zrobi, więc skorzystam z podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

porównaj w VCDSie temperaturę na silniku i w zegarach (instruments) czy jest duża różnica. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...