Skocz do zawartości
IGNOROWANY

"szarpanie" pulsacyjne silnikiem pod obciazeniem i powyzej 2 bar doladowania brak EGR!!


Penzo_

Rekomendowane odpowiedzi

witam auto po modyfikacjach a4 b7 avant quattro 2.0 tdi bpw 

fmic map 4bara  turbo gtb2060vklr  dp 3" pompki BJ hf120  walek sdi szklanki nowe panewki pompa vacum nowa w cholere sprawdzonych rzeczy a problem jest .... 

a mianowicie przy doladowaniu do 2 barów mozna normlanie wciskac pedal gazu do spodu i auto nie bd przerywac na 3 4 5 6 i biegu  zakres przerywania od okolo 2600 do 3800 tobr 

natomiast gdy zada sie wieksze doladowanie wiadomo dlaczego ^^ wikesze niz 2 bary czyli przykladowo 2.5 bara to auto w zakresie wyzej wymienionym jak i biegi tak samo  zaczyna przepulsowywac   po obrotach    wybadalem jedno 

wpialem sie w vacum pomiedzy n75 i gruszke turba i tam znalazlem problem nie do rozkminienia a mianowcie  cops zmusza zaworek n75 do naglych ruchów skokow sztanga gruszki i dokladnie tak jak wystepuje przepulsowanie szarpanie silnikiem to tak samo rusza sie n75     

n75 nowy robi to samo  map4 bara tez nowy i to samo  40 róznych map i to samo ... pompa sprawdzona jest nowa bosch tez norma 

jest barak przeplywki dpf egr i klapy kaszacej 

sonda egt jest tlenu tez jest .... 

i teraz pytanie o co chodzi ? niby wszystko pomierzone i kazde parametry w normie ... logi podaje 011 zdublowany trzeba przesunac w dół do konkretu :P 

 

LOG-01-008-xxx-xxx.CSV

LOG-01-010-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

LOG-01-023-xxx-xxx.CSV

LOG-01-001-xxx-xxx.CSV

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-004-xxx-xxx.CSV

LOG-01-007-xxx-xxx.CSV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...