Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błędy P2563 oraz P001E


SOWAEXE

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Kolegów!

Mam problem z błędami w samochodzie i chciałem się was poinformować od czego według Was najlepiej zacząć.

Problem polega na tym że od czasu do czasu zaczyna mi migać kontrolka pomarańczowa od świec żarowych podczas jazdy i na postoju, od czasu do czasu ale nie zawsze wyskakuje mi błąd silnika. Po podłaczenie i sczytaniu pojawiają się następujące błędy:

P2563 -  Czujnik A położenia turbosprężarki w obwodzie doładowania powietrzem - Zakres/Jakość pracy obwodu

P001E -  Kontrolu  Profilu Wałka Rozrządu - obwód niskonapięciowy (Bank 2) 

 Tak jak na screenshot .

 

Po wykasowaniu tych błędów jest okres 2, 3 dni nieraz tydzień jak jest wszystko ok później znów zaczyna migać kontrolka świec i błąd się pojawia nadal i zdarza się że po 1 lub 2 dniach bez kasowania błędów te błędy same znikają i check silnika też znika.

Według was od czego najlepiej zacząć?

 

 

Screenshot_20171211-181144.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Kolegów!
Mam problem z błędami w samochodzie i chciałem się was poinformować od czego według Was najlepiej zacząć.
Problem polega na tym że od czasu do czasu zaczyna mi migać kontrolka pomarańczowa od świec żarowych podczas jazdy i na postoju, od czasu do czasu ale nie zawsze wyskakuje mi błąd silnika. Po podłaczenie i sczytaniu pojawiają się następujące błędy:
P2563 -  Czujnik A położenia turbosprężarki w obwodzie doładowania powietrzem - Zakres/Jakość pracy obwodu
P001E -  Kontrolu  Profilu Wałka Rozrządu - obwód niskonapięciowy (Bank 2) 
 Tak jak na screenshot .
 
Po wykasowaniu tych błędów jest okres 2, 3 dni nieraz tydzień jak jest wszystko ok później znów zaczyna migać kontrolka świec i błąd się pojawia nadal i zdarza się że po 1 lub 2 dniach bez kasowania błędów te błędy same znikają i check silnika też znika.
Według was od czego najlepiej zacząć?
 
 
Screenshot_20171211-181144.thumb.png.ef69c12d4d4256b55b742f66eb615e0c.png
Nikt nie Pomoże??

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do P2563 to sprawdź wszystkie podciśnienia w układzie, jak to nic nie da to trzeba sprawdzić czy pompa vaccum daje odpowiednie podciśnienie. Na forum z tego co kojarzę był jeden przypadek że uciekało przez serwo, w jednym uciekało przez siłownik sterujący klapką na dnie puszki filtra powietrza a w jednym była to właśnie po prostu uszkodzona pompa vaccum

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Le 07/10/2018 à 09:34, PiXX a dit :

Co do P2563 to sprawdź wszystkie podciśnienia w układzie, jak to nic nie da to trzeba sprawdzić czy pompa vaccum daje odpowiednie podciśnienie. Na forum z tego co kojarzę był jeden przypadek że uciekało przez serwo, w jednym uciekało przez siłownik sterujący klapką na dnie puszki filtra powietrza a w jednym była to właśnie po prostu uszkodzona pompa vaccum

Thank's , I will look that tomorow and i tell you if i find!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...