Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t termostat


Falcone

Rekomendowane odpowiedzi

Przypominam że to Termostat made in nie wiem. 
Szerokość na zdjęciu. Grubość 2-2,5mm. Myślę że to typowy oringi.20180118_102617-756x1008.thumb.jpg.c7a07653f498447bd2d616f3f21f9126.jpg
Dobrze mieć w domu zestaw oringow wtedy nie ma problemu z doborem. Koszty takiego zestawu śmieszne. 
Ale to suwmiarka pokazałeś średnicę zewnętrzna oringu czy rowku w który on wchodzi?

Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Falcone napisał:

Ale to suwmiarka pokazałeś średnicę zewnętrzna oringu czy rowku w który on wchodzi?

Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
 

Mierzylem rowek w który wchodzi oringi. Oringi musi miec wewnątrz 16 lub 15mm na 2-2,5mm grubość dokładna nieznana bo oring jest splaszczony. 

Edytowane przez Grzyb01
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak Wam się zachowuje teraz proces grzania silnika na zmienionym termostacie?

Termostat MAHLE nie ma takiej grzałki, więc jak jest w praktyce?

Dodatkowo zauważyłem, że średnica dolnego króćca jest pół milimetra mniejsza od oryginału. Przez co luźno wchodzi w rurę z plastikowym kolanem, w którym jest o'ring.

Jestem przed wymianą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, emszu napisał:

Termostat MAHLE nie ma takiej grzałki, więc jak jest w praktyce?

Jak nie ma jak ma ? Coś chyba nie ten co trzeba kupiłeś. Zakładałem u siebie mahle i wszystko jeden do jeden, identyczny jak ori. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem TM 3100 niby taki jak powinien być. 

Oryginalny ma grzałkę 15 ohm 100°C.

Ten jak rozkręciłem, to wygląda całkowicie inaczej.

 

SmartSelect_20210323-203158_Gallery.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik troche wolno sie grzeje wiec postanowilem sprawdzic termostat. A ze mam drugi ori to czesciowo go rozebralem, wymienilem oring i :

Po podlaczeniu 12V do gniazdka termostatu on sie po ok 30 sek zaczyna  otwierac, a jesli termostat wkladam do wrzatku to sie nic nie dzieje. Czy tylko grzalka nim steruje czy powinna i ciepla woda mechanicznie go otworzyc? Zanim go podmienie w silniku to chcialbym to sprawdzic dokladnie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...