Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Na którym kanale widać realne ciśnienie doładowania ?


lukasz_1986

Rekomendowane odpowiedzi

Hejka. Na którym kanale widać realne ciśnienie jakie jest w dolocie? Chce to zweryfikować z moim wskaźnikiem boost.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, lukasz_1986 napisał:

Hejka. Na którym kanale widać realne ciśnienie jakie jest w dolocie? Chce to zweryfikować z moim wskaźnikiem boost.

115

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, lukasz_1986 napisał:

Przeładowuje? Czemu? Auto jest po delikatnym sofcie

Bo momentami jest prawie o 0,2 bara więcej niż zadane ciśnienie doładowania. Nie wygląda żeby było po sofcie.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, lukasz_1986 napisał:

Przeładowuje? Czemu? Auto jest po delikatnym sofcie

Moze gdzies być nieszczelnośc i dostaje lewe powietrze... obejrzyj sylikony itd itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, przem8 napisał:

Bo momentami jest prawie o 0,2 bara więcej niż zadane ciśnienie doładowania. Nie wygląda żeby było po sofcie.

Rozumiem że czerwona linia to zadane ciśnienie a pomarańczowa to takie jakie widzi czujnik?

W takim razie widzę tam przeładowanie o 0.1bar

 

Bez tytułu123.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się chcesz licytować na wartości to ja widzę maksymalnie 0,17 po odczycie z tabeli, a więc około 0,2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś podpowiedzieć które ciśnienie to zadane ciśnienie przez ecu a które realne? Bo jeśli zadane to czerwona linia to czemu na początku zadane jest większe a rzeczywiste dużo mniejsze? następnie rzeczywiste przewyższa zadane a potem sytuacja się normuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, lukasz_1986 napisał:

Może ktoś podpowiedzieć które ciśnienie to zadane ciśnienie przez ecu a które realne? Bo jeśli zadane to czerwona linia to czemu na początku zadane jest większe a rzeczywiste dużo mniejsze? następnie rzeczywiste przewyższa zadane a potem sytuacja się normuje?

Jest tak jak piszesz. Turbo w 1.8t (seria) w pełni wstaje w granicach 2,3-2,5 obr/min.  To, że Ci przeładowuje to może być kwestia zaworu n75, za mocno podciągnięta sztanga lub jeszcze coś innego. Zrób log z odpiętą wtyczką od n75 i zobacz czy w pełnym zakresie obrotów jest 0,3bara. Pod wykresem masz tabelkę i zadane ciśnienie to pierwsza kolumna po"load", a osiągnięte kolejna.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do sprawdzenia DVka podbija cisnienie po zdjęciu nogi z gazu może to ona jest winna..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...