Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T rozrząd INA made in china?


pawelwasyl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jutro jadę na wymianę rozrządu i chce mieć pewność, że wszystko jest ok. Przyszedł zestaw INA (rolka, napinacz i pasek), pompa wody HEPU.

Na rolce widnieje napis China i Litens, natomiast na łożysku tylko Litens. Napinacz również Litens made in China oraz pasek INA made in PL. Czy wszystko jest ok? Jaki przebieg mogę zrobić na takim rozrządzie?

Fotki: https://drive.google.com/open?id=1srEYAhI1uAvVtdFrUV4VaqqHAYPaszYR

Rozrząd zamawiany z Center Car. Z góry dzięki i proszę o wyrozumiałość (pierwszy rozrząd w życiu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zestawach INA a właściwie SCHAEFFLER GRUPPE znajdziesz produkty z ok. 50 fabryk na całym świecie.

A do tego biorą jeszcze od innych miedzy innymi LITENS AUTOMOTIVE GROUP.

Zawartość zależy od miejsca kompletowania/pakowania zestawu i na jaki rynek będzie skierowana.

Ale podobno nie powinno to mieć wpływu na jakość produktów.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, wrestling1000 napisał:

Mam ten sam zestaw tylko pasek CONTI i jest spoko

W zestawie KIT INA masz pasek Conti ?.

Zwykle INA zamawiała paski w Conti ale na pasku było oznaczenie tylko INA i kraj produkcji zwykle GERMANY lub UK.

Ciekawi mnie pasek INA PL czyżby od GATESA ?. Conti chyba w Polsce nie ma fabryki pasków ?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie jak koledzy wyżej, te zestawy to zbiorowisko części różnych producentów, na uspokojenie Litens robi też ori napinacze:

napinacz.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Piotr Korkosz napisał:

Pasek ina prawdopodobnie będzie dzwieczał
 

Jak od Conti to rzeczywiście były takie efekty ale w paskach z zębami trapezowymi efekt szumu przy dużych prędkościach obrotowych wyeliminowano poprzez odpowiednią rowkowaną konstrukcję wierzchniej warstwy zęba.

Ciekawe czy ktoś ostatnio montował INA i jak tam z szumem.

Zawsze używałem pasków Conti klinowych i wielorowkowych a do rozrządu Gatesa ale trzeba być otwartym na działania producentów w kierunku poprawienia jakości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie polecam tego rozrzadu mialem problem z paskiem dochodzily z niego dziwne dzwieki.. decyzja zmiana na contitech i cisza... pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Jestem przed wyborem rozrządu do swojego 1.8t bfb. Pompa na pewno Hepu, resztę chciałem wziąć INA, ale te napisy Made In China trochę mnie zniechęcają, czy mam słuszne obawy?  A może dla świętego spokoju pasek  Gates, a resztę INA?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj sobie spokój z tym dziadostwem. Kup rolki i napinacz snr, a pasek conti albo dayco oraz pompa hepu.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, przem8 napisał:

Daj sobie spokój z tym dziadostwem. Kup rolki i napinacz snr, a pasek conti albo dayco oraz pompa hepu.

Najpewniej najlepsze obecnie rozwiązanie. Czy pasek SNR może zostać? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, franc321 napisał:

Czy pasek SNR może zostać? 

Spotkałem się z info, że dla snr paski robi dayco więc jak najbardziej ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak btw...jakiego producenta rozrząd szedł na pierwszy montaż w audi? Już nawet nie mówię konkretnie o 1.8t

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...