Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Multifunkcja Radio Concert [B7]


DYLU_BST

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam radio jak na załączonym zdjęciu oraz kierownice. Da radę te kiere spiąć z tym radiem ?

Chodzi mi o to jakiej taśmy potrzebuje itd.

hrkeaa.jpg

2yknxft.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do kiery multi potrzebna jest tasma, potem aktywujesz kiere vagiem (oczywiscie jak dokladales koere multi)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taśma ok taśmy się szuka dedykowanej do radia czy kiery? Sorki ale zielony jestem w temacie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do kiery. Kierownice dokładałeś sam, czy była już jak kupiłeś auto??

Pozdrawiam, Łukasz


Była gdy kupiłem auto. Pomożesz dobrać taśme?


Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jesteś pewny że problem jest w taśmie?? Ja bym w pierwszej kolejności podłączył vaga i sprawdził kodowanie oraz ewentualne błędy. W następnej kolejności ściągnął airbaga i sprawdził taśmę. Co do samej taśmy to w dziale warsztat jest dokładny opis montażu kierownicy multifunkc. i w nim znajdziesz wszystkie potrzebne informacje na temat numerów czesci.

Pozdrawiam, Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być jeszcze taka sytuacja, że ktoś przed sprzedażą auta zmienił radio na model z audi a4 b6, bo np. oryginalne radio z tego auta było zepsute. I w takim przypadku kierownica multifunkc. z B7 też nie będzie działać z takim radiem z modelu B6. Ale wszystkiego dowiesz się podłączając auto pod vaga (z poziomu vaga zczytasz nr radia). Możesz też wyjąć radio i zczytać jego numer z obudowy, ale jeśli nie masz do niego kodu to byłbym ostrożny, bo jak przez przypadek radio straci "prąd" tzn. Np wypnie się kostka z radia, a radio nie było w tym samochodzie od wyjścia z fabryki to po ponownym jego podpięciu poprosi o kod.

Pozdrawiam, Łukasz

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być jeszcze taka sytuacja, że ktoś przed sprzedażą auta zmienił radio na model z audi a4 b6, bo np. oryginalne radio z tego auta było zepsute. I w takim przypadku kierownica multifunkc. z B7 też nie będzie działać z takim radiem z modelu B6. Ale wszystkiego dowiesz się podłączając auto pod vaga (z poziomu vaga zczytasz nr radia). Możesz też wyjąć radio i zczytać jego numer z obudowy, ale jeśli nie masz do niego kodu to byłbym ostrożny, bo jak przez przypadek radio straci "prąd" tzn. Np wypnie się kostka z radia, a radio nie było w tym samochodzie od wyjścia z fabryki to po ponownym jego podpięciu poprosi o kod.

Pozdrawiam, Łukasz


Kod do radia mam zresztą wszystkie papiurki mam. Moim zdaniem kiera była dolozona poprzedni właściciel wspominał że niema właśnie taśmy. Zaraz zobaczę post o którym mówiłeś. Dzięki za pomoc :)

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oprócz taśmy musisz sprawdzić jaki masz moduł kierownicy tzw. "podkowe", ale wszystko wyczytasz w dziale warsztat

Pozdrawiam, Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...