Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Check, Esp, Mruganie Check przy "butowaniu"


KusyWrC

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od paru dni borykam się z problemem check. przy ostrej jeździe na wiekszych obrotach check zaczyna mrygać auto słabnie jest wtedy o połowe mniej mocy niż powinno. błedy które mi wyskoczyły na skanerze diagnostycznym to : P1128, P0421, P1857 oraz wypadnie zapłonów na cyl 1 i cyl 3. Przy okazji od czasu do czasu teraz dość częściej pojawia sie konrolka ESP (sama z siebie której nie można wyłączyć). Nie wiem czy to właśnie przez ESP które samo się włącza mam problem na zimnym silniku ( dzień bez odplania ) nie załancza sie tzw ssanie tylko odrazu przechodzi na 700/800 obrotow. Dodam też, że auto gdy przejdzie na gaz( 30 stopni temp. silnika) przy cofaniu czy też jazdy do przodu obroty faluja a na krzyzówkach auto gasnie. Proszę o wasze opinie, podpowiedzi bo nie da sie tak jeździć .

Edytowane przez KusyWrC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za uboga mieszanka, pada Ci katalizator i ecu raportuje problem z łącznością. Wymień świece/cewki na cylindrach 1 i 3 i wyreguluj gaz. Od tego zacznij.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli ESP wyświetla sie przez katalizator ? W poniedziałek zmienię wszystkie świece i cewki na tych cylindrach. Jakby ktoś się znał i by to pomogło to moge zrobić bloki pomiarowe . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś zamieniłem z ciekawości cewki miejscami(1 na 2 i 3 na 4) usunełem błędy . Po przejechaniu ok 150 km wyswietlił sie check. Podłączyłem skaner i odczytałem błedy. Teraz nie pokazuje nic z wypadającym zapłonem tylko błedy takie jak : 16485- czunik przepływu masy powietrza(MAF), bank1 problem z działaniem/zakresem. 16517 P0133 bank 1 sonda 1 zbyt słaby sygnał. Czyżby winowajcą były same sondy i katy ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie problem masz z przepływomierzem zacznij od tego ...  Zrób logi przepływomierza pod obciążeniem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak coś mam zapasowy przepływomierz. Zrób logi i zobaczmy (kanał 002, 032 i 033 np, dwójka lub trójka i od niskich do odcinki)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie udało się do końca bo nie mam gdzie tak zbytnio się rozpędzić. Mam nadzieję że coś się da odczytać.

 

20180123_174613.jpg

20180123_174842.jpg

20180123_175103.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę mało. Pociągnij do odcinki i zobacz ile będzie najwięcej. Powinno byc w szczytowym momencie około 170 g/s.

Tu masz mój log dla przykładu
http://log.malonetuning.com/spreadsheet/206788


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wszystko w porządku z ASNem to idzie bez problemu do 180 ostatnio u siebie zaobserwowałem taką wartość po wymianie przepływki..:hi:

 

Poprzednia max 140 do 150 na nowej rwie tak  jak nigdy dotąd :banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No na nowej może iść faktycznie do około 180 :) (176 / 0,8 = 220km).


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak z resztą logow ?? tam wszystko wporządku ?? Bo te 25% w log 33 jakoś mi nie pasuje.

Edytowane przez KusyWrC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...