majuDJ 0 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 Czy ktoś mi może pomóc i powiedzieć jak wyłączyć żółtą kontrolkę wspomagania na zegarach w Audi A3 8P z 2004r przedlift? Najlepiej jakby to była instrukcja na VCDSa 17. Auto ma problem z czujnikiem momentu wspomagania G269, błąd 00573 sygnał nieprawidłowy stały. Świeci żółta kontrolka kierownicy zaraz po odpaleniu ale wszystko działa. Maglownica kompletna była już raz wymieniana przez mechanika, zamontowaną II generacji ale była ona ze szrotu i po 300km (2 dniach) kontrolka się zaświeciła a gwarancji brak i poszło kilkaset złotych w błoto. Chciałbym uniknąć problemu przy przeglądzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 to jest drutowanie ale najprościej rozebrać zegary i zasłonić diodę od tej kontrolki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majuDJ 0 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 Dla mnie najprościej jest zmienić kilka cyferek w kodowanie i wyłączyć kontrolkę kierownicy. 15minut pracy. Zaslepianie zegarów odpada. Czekam na informacje jak to zrobić i w którym miejscu należy i jakie zmienić cyferki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 No mi się wydaje że tego się nie da po prostu wyłączyć kodowaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majuDJ 0 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 Da się tylko mi szkoda 200zł na usługę w Diagtroniku w Jankach. Tyle powiedzieli za wyłączenie kontrolki bezinwazyjnie. Druga osoba na forum a3-club też powiedziała, że da się to zrobić by wyłączyć kontrolkę (żółtą i czerwoną od wspomagania). Niestety nikt się tą wiedzą nie podzieli bo to $$$ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolas123321 2 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 Wyciągnij wsad z licznika i zmodyfikuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 Cokolwiek byś kombinował to i tak Ciebie więcej niż też 200 zl wyjdzie ( kabel lub programator do eppromu no i jeszcze wiedza ) , szkoda czasem czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majuDJ 0 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 Kabel i oprogramowanie mam. Brak wiedzy. Chyba jednak podjadę do Diagtronicka przed przeglądem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się