Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi 3.0V6 TDI manual 233KM wibracje przy przyśpieszaniu


Rafał1977

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Mam odwieczny problem z wibracjami na karoserii mojego audi.Wymieniłem w samochodzie już chyba wszystko co tylko można:skrzynia,półosie, przeguby wewnętrzne,wszystkie poduszki pod skrzynią i mostem,dwie poduszki olejowe pod silnikiem,podporę wału wraz z jego wyważeniem,kompletne sprzęgło dwumasowe z LUKA,silnik pracuje bez zastrzeżeń;wymienione dwa wtryski na nowe gdyż nie domagały,reszta w bardzo dobrej kondycji,wymieniłem również przekładnie kierowniczą na nową bo stara była wyżarta i miała duży luz,koła były wyważane i zarówno na kołach letnich jak i zimowych nic się nie zmieniało.Podejrzewam źle zrobiony wał ale wykonawca zaprzecza.Jeżeli ktoś jest w stanie mi pomóc to proszę o każdą radę.Jestem z Wadowic.Jeżeli jest ktoś z okolicy kto jest użytkownikiem takiego modelu i jest skłonny użyczyć na próbę  swojego wału bym mógł zweryfikować możliwość uszkodzenia lub złego jego zregenerowania byłbym dozgonnie wdzięczny.Jestem w stanie zrekompensować się finansowo.Oczywiście wszystko pod okiem wykwalifikowanego mechanika.Nr.kontaktowy 606271226 Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Mam odwieczny problem z wibracjami na karoserii mojego audi.Wymieniłem w samochodzie już chyba wszystko co tylko można:skrzynia,półosie, przeguby wewnętrzne,wszystkie poduszki pod skrzynią i mostem,dwie poduszki olejowe pod silnikiem,podporę wału wraz z jego wyważeniem,kompletne sprzęgło dwumasowe z LUKA,silnik pracuje bez zastrzeżeń;wymienione dwa wtryski na nowe gdyż nie domagały,reszta w bardzo dobrej kondycji,wymieniłem również przekładnie kierowniczą na nową bo stara była wyżarta i miała duży luz,koła były wyważane i zarówno na kołach letnich jak i zimowych nic się nie zmieniało.Podejrzewam źle zrobiony wał ale wykonawca zaprzecza.Jeżeli ktoś jest w stanie mi pomóc to proszę o każdą radę.Jestem z Wadowic.Jeżeli jest ktoś z okolicy kto jest użytkownikiem takiego modelu i jest skłonny użyczyć na próbę  swojego wału bym mógł zweryfikować możliwość uszkodzenia lub złego jego zregenerowania byłbym dozgonnie wdzięczny.Jestem w stanie zrekompensować się finansowo.Oczywiście wszystko pod okiem wykwalifikowanego mechanika.Nr.kontaktowy 606271226 Pozdrawiam

Znasz ju przyczynę tych drgań ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Przyczyną na 99% jest wyrobiony wieloklin na wale napędowym ale to kolejny wydatek rzędu ok.1200 zł.Ale nie to jest problemem tylko problem z dostępnością tego elementu wału aby go wspawać.Szukam nadal używanego takiego wału ale to towar deficytowy.Jeżeli coś się zmieni w kwestii tych drgań niezwłocznie poinformuje.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Wał wymieniłem na używkę w dobrym stanie i wibracje od 70km/h na godzinę znikła całkowicie.Czyli fachowcy od wałów z  ul.Przewóz w Krakowie dali d*py i jeszcze się wypierali ze to nie jest wałem bo oni swoją robotę zrobili bardzo dobrze.Banda dziadów NIE POLECAM!!!!!!!!!!!

Wibracje z którą walczę jednak nie zniknęła czyli 4,5,6 bieg przy wciśnięciu pedały gazu do podłogi w przedziale 1800-2500 obr/min buda dostaje dużych wibracji.Podejrzewałem tulei w tylnej belce i je wymieniłem. Efektem było że wibracje bardzo osłabły a na 4 biegu praktycznie znikły.Podejrzewam jeszcze tulei pod przednią kołyską bo przy ruszaniu i hamowania słychać jakieś dziwny stuk.Ale napiszę o efektach w późniejszym czasie bo mechanik zawalony robotą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez chwilowo walczę z wibracjami i tez 3.0 tdi aczkolwiek u mnie raczej winna jest podpora wału, krzywe tarcze i jajowate opony, mógłbyś sprawdzić lub powiedzieć mi czy twoj wał jak nim ruszasz osiowo, czyli do tyłu i przodu ma luz? Bo moj ma i to duży + podpora też jest dziwnie miękka, spokojnie jedną ręką bez jakiejś ogromnej siły mogę poruszać wałem. Wibracje są głównie na 3 i 5 biegu na niskich obrotach i lekkim gazie, po dodaniu gazu lub odpuszczeniu znikają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.05.2018 o 18:59, siaj napisał:

osiowo, czyli do tyłu i przodu ma luz? Bo moj ma i to duży

to jest normalne ze możesz przesówać wał tył - przód

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info, myślałem ze coś sie wyrobiło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...