Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI A4 B7 2.0 TDI Drgania silnika


inomi13

Rekomendowane odpowiedzi

Posiadam audi a4 b7 2.0 TDI BRE.  Od roku walczę z problemem drgań samochodu na wolnych obrotach, zauważyłem że w zimie jak odpalę auto przy -10 C to auto pracuje równo do momentu złapania temperatury tak jak by elementy gumowe się usztywniały. Dodam że zostały sprawdzone wtryski, koło dwu masowe, poduszki silnika  zostały wymienione i nadal auto ma drgania na biegu jałowym. Dodam że w aucie odpięty jest wentylator bo się spalił i przez to klimatyzacja nie działa oraz wymontowana jest chłodnica EGR ponieważ byłaś dziurawa. Zostało wszystko spięte na krótko. Czy ktoś może spotkał się z takim problemem?

Z góry dzięki za zainteresowanie tematem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwestia jak mocno drga i czy to regularne , czy nie regularne drgania  motorówki.

Generalnie wszystkie PD-ki kuleją na wolnych obrotach , tylko są to zazwyczaj leciutkie ledwo wyczuwalne i nieregularne bujnięcia motorówką.

jak masz coś takiego to się lepiej przyzwyczaj , bo te typy tak mają . Walka z tym może drogo kosztować, a szansa na pełny sukces mizerna :P

Zaraz ktoś napisze że u niego nie drga, ale to jak w przysłowiu, nieliczne wyjątki tylko potwierdzają regułę :D

Jak motorem mocno telepie to pierwszym podejrzanym jest uszczelnienie pompek :hi:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj bre regularnie na luzie sobie drga od 6 lat na poczatku czepialem sie poduszek dwumasy pdkow i nic. Wiec jak by cosik bylo na rzeczy po takim czasie by juz wyszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyszło mi do głowy że jeszcze może być to przepływomierz bo ten który jest w aucie to jakiś chińczyk, dobry trop ?

Ktoś na forum z Krakowa ?

Edytowane przez inomi13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam również posiadam BRE 2.0 TDI 140hp. Mój też sobie podryguje, taktuje gdzieś tak co sekundę lekkie bujniecia, nie jedno lecz takie narastające w odstępach co sekundę. Zauważyłem również że dzieje się to także podczas jazdy tylko jest słabo wyczuwalne i wraz ze wzrostem obrotów te bujniecia takze są, lecz częstsze.

Sprawdzałem także w odczytach vaga stan elektrozaworu grupa 18. Posiadam obd eleven, fajne ustrojstwo. Z odczytów wynika że przy puszczaniu gazu wyskakuje błąd 128 co może oznaczac, według niektórych fachowców, że wystarczy popodginac połączenia w wiązce elektrycznej na wtryskach bo nie styka. Na jałowym 0 i przy dodawaniu gazu 4 - czyli poprawnie.

Jak sprawdzę to dam znać chyba że ktoś już coś takiego robił i ma wiedze którą może się podzielić.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

128 przy schodzeniu z obrotów w grupie 018 to prawidłowa wartość w PD-kach od 2005 roku :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do drgań BRE 140-sto konnego.

Ostatnio sprawdzając stan luzów na turbajnie zobaczyłem cos takiego na łopatkachScreenshot_20180827-185830.jpg

jakby coś przezeń przeleciało.

Czy możliwe, że coś doleciało do zaworów i narobiło szkody która powoduje te drgania ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.08.2018 o 20:05, kamdab napisał:

Czy możliwe, że coś doleciało do zaworów i narobiło szkody która powoduje te drgania ?

Wirnik faktycznie dostał jakimś ciałem obcym.

Raczej wątpię by miało to coś wspólnego z drganiami motorówki .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...