Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Silnik 1.8t wytrzymałość


TuRbOEMPS

Rekomendowane odpowiedzi

Zacznę od tego ze posiadam audi a4 b6 1.8t 163 km , nie mam możliwości sprawdzenia jaki ma nr silnik , ale wydaje mi się ze  jest to BFB a w lato przymierzam się do podkręcenia motoru do 400 hp.

ILE MAKSYMALNIE TAKIE 1.8T MOŻE PRZYJĄĆ POWIETRZA OD TURBINY i czy jest potrzebny STOKER ?

Z góry wszystkim dziękuje i pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, TuRbOEMPS napisał:

ILE MAKSYMALNIE TAKIE 1.8T MOŻE PRZYJĄĆ POWIETRZA OD TURBINY i czy jest potrzebny STOKER ?

Przyjmie tyle na ile zrobiony będzie silnik i osprzęt.

Stroker na 400KM zdecydowanie niepotrzebny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez pchania sie w niepotrzebne koszta to zrobisz 320 hp i 400 nm na zdrowym motorze bez zakuwania .

Chyba ze moc 320 hp i 400 nm Cie nie interesuje i chcesz zdecydowanie wiecej to kucizna :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega pisał że chciałby z 400km, więc i pewnie koło 450-500nm dlatego pisałem o kuciu:) bo fakt do 400nm kucizna to zbędny wydatek pod warunkiem zdrowej motorowni:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.02.2018 o 21:21, GRADIENT napisał:

Bez kucia korby wyjdą bokiem.

Zależy w jakim stanie jest silnik i dużo zależy jak będzie zrobiony program , jeśli dużo nm od dołu to jak najbardziej że korby wyjdą bokiem na spacer . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod 400PS nie potrzeba robic strokera, jedyne o co musisz zadbac to kuta korba, ale jak juz czapka pojdzie w dol to lepiej zrobic wszystko, zeby nie zagladac tam wiecej. A co do strokera to dopiero sens jest na 500+, wiec jak kiedys myslisz o tym to zrob to od razu, zeby 2x tej samej roboty nie robic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje właśnie o to mi chodziło :D i cieszy mnie że nie muszę bawić się w stoker . Po za tym kulawa audi bez quatro wiec nie chce za dużo kombinować .Jeżeli uda mi się podkręcić do 400 km to będzie i tak rakieta , a jeżeli chodzi o silnik i części to muszę zrobić (ogl serwis) jak oleje, rozrząd .itp . Korby wymieniam wychodzę z założenia jak już coś robić to porządnie szkoda samochodu  żeby trafił na szrot ;)  i ta jak podkręcać wyżej niż 500 przydał by się jakiś S-line z tym silnikiem , samochód to nie sam silnik .

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam sobie quattro dorzucilem, koszty praktycznie zadne w porownaniu do kosztu modow :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...