Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wywala błędy ABS i inne... 03112, 18107, 01426


patryk10015

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie od 3 dni po włączeniu zapłonu mryga 3 razy na fisie komunikat "brakes", jednocześnie mryga kila razy kontrolka abs, esp i hamulca ręcznego. Po odpaleniu wszystko gaśnie. Po podłączeniu vcds'a wywala te blędy:

Address 01: Engine        Labels: 03G-906-016-BKE.lbl
   Part No SW: 03G 906 016 CJ    HW: 028 101 188 7
   Component: R4 1,9L EDC G000SG  6413  
   Revision: 12345678    Serial number: AUZ6Z0D0155243
   Coding: 0000071
   Shop #: WSC 66565 257 00032
   VCID: 6DDACBEA4BCBE874

18107 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Steering Wheel Electronics 
            P1699 - 000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 882 /min
                    Torque: 50.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.06 V
                    Bin. Bits: 00101000
                    Bin. Bits: 00000000
                    (no units): 6.0

Address 09: Cent. Elect.        Labels: 8E0-907-279-8E2.lbl
   Part No: 8E0 907 279 F
   Component: int. Lastmodul  RDW 0517  
   Coding: 00001
   Shop #: WSC 63351  
   VCID: 356A238A631B60B4

1 Fault Found 
01312 - Powertrain Data Bus 
            79-10 - Please Check Fault Codes - Intermittent

Address 16: Steering wheel        Labels: 8E0-953-549.lbl
   Part No: 8E0 953 549 Q
   Component: Lenksáulenmodul     0701  
   Coding: 04041
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 4182475A27D3DC14

1 Fault Found 
01426 - Controls in Steering Wheel (E221) 
            49-10 - No Communications - Intermittent

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak komunikacji modułu kierownicy z magistralą danych. Trzeba posprawdzać zasilanie/połączenia/bezpieczniki. 

Ross tech podpowiada:

Possible Solutions

  • Check Steering Column Control Module Supply Voltage
  • Check Fuse(s)
  • Check Wiring/Connectors from/to Steering Wheel Controls

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I to by dawało też błędy abs?

I jeśli to by była wina połączenia to w ogóle vcds łączyłby się z modułem kierownicy? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeciez tam masz czujnik kąta skrętu... co ABS potrzebuje do poprawnej pracy...

Rozbierz to, popsikaj jakimś kontaktem, powyciągaj kostki, powpinaj na nowo, po dociskaj... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeciez tam masz czujnik kąta skrętu... co ABS potrzebuje do poprawnej pracy...
Rozbierz to, popsikaj jakimś kontaktem, powyciągaj kostki, powpinaj na nowo, po dociskaj... 
Ok. Kalibrować czujnik skrętu też trzeba? Tak jak przy wymianie kiery na b7 robiłem.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe, że jak rozbierzesz będzie trzeba :P Ale tym bardziej jak robiłeś SWAP kiery to mogło się coś poluzować itp... trzeba rozebrać i złożyć jeszcze raz... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taśmę zmieniłeś. Może zwijak padaczke zaliczył.
Tak taśma była wymieniana przy zmianie kiery teraz jakieś dwa lata od wymiany kiery latało bezawaryjnie. Akurat mam drugą taśmę w domu sprawną to też podmienie. I dzisiaj sie jeszcze problem z autem pojawił. Bo podleciałem do roboty i po zgaszeniu i próbie pownownego uruchomienia auto nie chciało odpalić. To może też być powiązane z tymi błędami? Czy raczej nie doładowane aku obstawiać? Bo do roboty dziennie w jedną i drugą strone mam 10 km.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem nie powinno mieć to żadnego związku.
Ok, to po robocie lukne napiecie na aku. Pamieta ktoś jakie powino być na wyłączonym motorze? Bo na odpalonym to okolice 14,4V nie?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12-13V jak masz poniżej 10V to już lipa...
Ok to jest w normie bo na postoju 12,7V a odpalony 14,3V

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jakaś jednorazowa anomalia.
Możliwe

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Ewentualnie tak myślę może od zaworu egr bo jest zaślepiony a jeszcze nie podjechałem wyciąć komputerowo i wali błąd. Ale narazie ogarnę tam to.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To raczej na pewno jak auto z 04r. 
To mnie pocieszyłeś [emoji16]

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...