Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL TDI PD] Termostat, spuszczanie płynu.


Ditomee

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam 2 pytania

W jakiej pozycji powinien być zamknięty korek bo u mnie pozioma ani pionową nie leci płyn

 

Wąż idacy z zbiorniczka od kostko z zaworkiem ciepły.Cala kostka z zaworkiem zimna jak i wąż idący do termostatu dolny wąż jest cały czas zimny, na zewnątrz 5 stopni ale nie wiem czy ma to wpływ , chłodnica ciepła , czy to może być termostat lub przytkana kostką z zaworkiem ?

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Foto1c67154ce91035ddbc2599c0b5938bdc.jpg7dd502e65712d15e74296f54acd33b3a.jpg

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale on obraca sie tylko 90stopni i teraz to już nie wiem w jakiej pozycji powinien być zakręcony , czy ktoś mógł by zerknąć jak jest u niego w aucie patrząc z pod maski .

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Ditomee napisał:

Ale on obraca sie tylko 90stopni i teraz to już nie wiem w jakiej pozycji powinien być zakręcony , czy ktoś mógł by zerknąć jak jest u niego w aucie patrząc z pod maski .

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

Kręć dalej na siłe. To sie tylko tak wydaje że dalej nie idzie. wykręcisz jeszcze jeden obrót i dopiero zacznie lecieć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz po co chcesz spuszczać płyn z układu chłodzenia ?

Jak nie ma pilnej konieczności to czasem lepiej taki temat odpuścić w piętnastoletnim aucie :decayed:

Może się coś coś się urwać i dopiero bidy sobie narobisz :P

Są alternatywne metody spuszczania płynu w takich przypadkach jak coś się nie daje zdemontować i lepiej nie kusić losu , bo chłodnica tania nie jest :whistling:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam już ile trzeba kręcić tym kranikiem/zaworkiem,ale niech Kolega kręcąc również go wyciąga. Musi się wyraźnie wysunąć jak mi się pamięta,żeby zaczął lecieć płyn.   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za podpowiedź , Proszę sprawdźcie przy teraźniejszym temp czy nagrzewa się wam dolną rurą za termostatem po osiągnięciu 90stopni

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy obecnych temperaturach ciężko by duży obieg w całości wypełnił się goracym plynem, tym bardziej że jak uchyli sie termostat to mroźne powietrze gwałtowniej chłodzi ciecz. Najważniejsze by do temperatury ok 80 stopni górny wąż do chłodnicy był zimny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpowiem gdyby ktoś miał takie same pytania jak ja .Czyli korek spustowy powinien być w pozycji pionowej (zakrecony) ,co do dolnego węża poniżej 8 stopni raczej jest chłodny .

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...