Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nowicjusz - wątek powitalny


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

1.6 to w ogóle nie jedzie, a co do 2.0 to bywa różnie, ja na swój motor nie mam co narzekać coś tam zjada oleju ale w normie i nie ma co panikować. Ważne żeby znaleźć zadbany egzemplarz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 415.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Cuber

    29931

  • PABLO

    22468

  • wrclaguna

    21717

  • Wihajster

    19996

Top użytkownicy w tym temacie

Kolego co Ci moge doradzic to zastanow sie 10 razy nim kupisz 2,0 bez turbo...

Po pierwsze demonem predkosci to to nigdy nie bedzie i poza swapem silnika nic tego nie zmieni.

Juz lepiej poszukac czegos co bedzie zawsze mozna podrasowac takze w mocy...

Co do tego silnika to poczytaj o tym bo bywa ze oleju potrafi zjesc wiecej niz 10 aut.

 

Co jest norma dla tego silnika wg tych z niemcowni??

1 litry na 1 tys km????

Kolega kupil Altka ,robil remont i w ogole sprzedal go szybciej niz kupil..

 

Jezeli Ci to odpowiada to kupuj jak stan okaze sie dobry.

Jak dla mnie to w a4 najmnieszy silnik jaki powinni pakowac z pb to jeden losiem turbo..

Co do 1,6 w tej budzie to chyba ktos dzien wczesniej mocno pierdyknal sie w glowe pakujac to do tak duzego auta.

Twoja kasa,Twoj  cyrk,Twoje malpy...

Ja bym sie przejechal i zastanowil sie czy to jest to czego chce...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję Wam wszystkim za opinie:hi: W idealnym świecie rozglądałbym się pewnie za 3.0 quatro:naughty: ale życie niestety składa się z kompromisów:kwasny:; autem tym będę dojeżdżał też do pracy (70 km dziennie), dodatkowo prosta konstrukcja = mniej do popsucia i więcej można samemu podziałać... No i po znajomości dobrą gazownię zamontować... Pożyjemy - zobaczymy. Grunt żeby się nie podpalić ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj wcale ten ALT taki prosty w konstrukcji nie jest ani przyjemny i tani do grzebania. Silnik do omijania szerokim łukiem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, jarobot napisał:

Dziękuję Wam wszystkim za opinie:hi: W idealnym świecie rozglądałbym się pewnie za 3.0 quatro:naughty: ale życie niestety składa się z kompromisów:kwasny:; autem tym będę dojeżdżał też do pracy (70 km dziennie), dodatkowo prosta konstrukcja = mniej do popsucia i więcej można samemu podziałać... No i po znajomości dobrą gazownię zamontować... Pożyjemy - zobaczymy. Grunt żeby się nie podpalić ;]

Ja będę staromodny. Jak na twoje wymagania to tylko 1.8t. Seria na początek wystarczy, konstrukcja nie skomplikowana, stara jak świat, gaz toleruje :) Tylko cierpliwość i szukać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich od 3 miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem audi a4 b7 1.9tdi 116km jestem z wrocławia pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak będziesz dojeżdzał 70km to wziąłbym też 1.9 TDI pod uwagę.  Każdy tylko BEX i BEX  wiadomo dobry silnik ale AVF równie dobry i bezawaryjny.

Tylko obawiam się że oba będą dużo droższe niż  2.0 benz i  ten 1.6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich uzytkownikow od 3 lat jestem posiadaczem Audi a4b5 1.9tdi 90KM sedan 98r jestem nowy na tym forum. Mysle ze bede mogl sie podzielic wiedza na temat tego autka i rowniez ja dowiem sie czegos od Was. Takze jeszcze raz witam bardzo serdecznie wszystkich 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, julo23 napisał:

Jak będziesz dojeżdzał 70km to wziąłbym też 1.9 TDI pod uwagę.  Każdy tylko BEX i BEX  wiadomo dobry silnik ale AVF równie dobry i bezawaryjny.

Tylko obawiam się że oba będą dużo droższe niż  2.0 benz i  ten 1.6

A gdzie ktoś napisał żeby brać BEX ? Oprócz BEX były BFB, AVJ, AMB :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, julo23 napisał:

Jak będziesz dojeżdzał 70km to wziąłbym też 1.9 TDI pod uwagę.  Każdy tylko BEX i BEX  wiadomo dobry silnik ale AVF równie dobry i bezawaryjny.

Tylko obawiam się że oba będą dużo droższe niż  2.0 benz i  ten 1.6

Ale z ekonomia daleko mu do 1.8T lpg..

 I co kolego obejrzales cos juz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, wesz82 napisał:

Ale z ekonomia daleko mu do 1.8T lpg..

 I co kolego obejrzales cos juz?

Ale komu ?  AVF ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jw. nie brał bym ALT, poszukaj  1.9 albo 1.8T .... 

Edytowane przez Marcinx52
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Jestem z Podkarpacia i od 10 miesięcy posiadaczem audi a4 b6 2,0 ALT. Pozdrawiam Wszystkich 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, julo23 napisał:

Ale komu ?  AVF ?

 

Kazdemu tdi..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.02.2018 o 19:48, jarobot napisał:

Witam Was! Mój wybór to b6 z silnikiem 2.0b 130 km. Mam nadzieję, że jutro będę miał chłodną głowę ;]

Mam takie auto 2002r. Fajne ale bardzo olej zerne. Ale przy kupnie tego się nigdy nie dowiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest temat do dyskusji, a jedynie do przywitania się niech założy temat w "Zakupie kontrolowanym" i tam mu opiszcie co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...