ciubas 2 Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 (edytowane) Po 4 latach trzymania się felg na śrubach - bo okazało się, że mam felgi do A6 (https://postimg.org/image/f7z57gxfx/) wypaczyły się i biją mi przy prędkości powyżej 120km/h - przez co jeździłem ostatnio wolniej i zapchałem sobie DPF... Gdzie w Katowicach lub blisko dopasuje sobie pierścień centrujący - podobno różnica jest w otworze centrującym to 0,5mm - czy to w ogóle realne? Edytowane 5 Lutego 2018 przez ciubas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek4415 0 Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 Ktoś Ci bzdur naopowiadał. A4 B8 i B9 i A6 C7 mają piastę 66,5mm. Wcześniejsze 57mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciubas 2 Opublikowano 5 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 Doczytałem obecnie, że obecnie (B8 i C7) 66,6 a 57,1 było - tylko ta felga co ją mam na allegro nie występuje w innej wielkości niż 57,1 więc musiało coś z nią być robione, że weszła na moją... stąd pytanie o te pierścienie gdzieś w Katowicach gdzie mi to dopasują... Bo przecież felga powinna sztywno się osadzić, nie powinno być luzu a jednak on występuje po odkręceniu śrub. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek4415 0 Opublikowano 6 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 Najlepiej by było odczytać katalogowy nr felgi i wpisać go w google, i wtedy na pewno znajdziesz jaką oryginalnie średnicę otw. centrującego miała ta felga. Jeśli okaże się że 57,1mm to wtedy wiadomo że ktoś rozwiercał roztaczał coś kombinował z tymi felgami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciubas 2 Opublikowano 18 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2018 W dniu 6.02.2018 o 22:41, piotrek4415 napisał: Najlepiej by było odczytać katalogowy nr felgi i wpisać go w google, i wtedy na pewno znajdziesz jaką oryginalnie średnicę otw. centrującego miała ta felga. Jeśli okaże się że 57,1mm to wtedy wiadomo że ktoś rozwiercał roztaczał coś kombinował z tymi felgami. I wszystko wyjaśnione, ktoś nieprofesjonalnie rozwiercił felgi, jeszcze do jakiegoś dziwnego standardu. Zostały one przetoczone i włożone pierścienie i teraz śmiga aż miło ❤️ Przy tym chciałem polecić Maraton Knurów, właściciel rzeczowo pomógł a cala operacja (wraz z wyważeniem, założeniem i pierścieniami) kosztowała mnie trochę ponad 200 zł! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się