Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Koło przeskakuje przy skręcie ,drgania kierownicy,łożysko huczy A4 b6


A4 B6 Multi

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć koledzy.

Mam taki problem:
Jakieś  2 miesiące temu wymieniałem całe zawieszenie przód+przekładnie kierowniczą.
Od tego czasu jak skręcę na max kierownice i ruszam to prawe koło przeskakuje.Pojawiają się także drgania na kierownicy w przedziale 90-130km/h oraz huczy prawe łożysko[na początku na początku było ledwo słyszalne lecz teraz z każdym dniem jest coraz głośniej.
Moje pytania:
1.Czy mechanik mógł coś źle złożyć ze to łożysko zaczęło huczeć ?Czy to zbieg okoliczności że zaraz po wymianie zawieszenia siadło łożysko?
2.Czy drgania kierownicy i te przeskakiwanie koła przy ruszaniu ze skręconymi kołami może być spowodowane tym łożyskiem?[Opony mam nowe pirelli, a felgi wcześniej nie biły]
3.Mam inna a4 na części i chcę przełożyć całą zwrotnicę z łożyskiem.Auto stoi od roku nie jeżdżone czy ma to wpływ na stan łożyska?Chodzi o to czy pojeżdżę na takim łożysku?
Z góry dzięki za pomoc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam taki san problem. wymienione amory przód sprężyny tył. auto dziwnie stoi z przodu wysoko ale nie ważne. Dziwnie autem się jeździ tak niepewnie. Czasem aż się boję. Tak nim majta po drodze czasem. A podczas skrętu przeskakuje coś z przodu. Nie wiem czego się czepic może przeguby ? Dodam że zbieżność robiona. Pacjent a4 b7 2.0 tdi

Edytowane przez ofikruszon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, tez borykam sie z tym problemem. Dodam że przy prędkości 50 km/h przy takim manewrowaniu takim gwałtownym lewo,prawo słychać taki głośny stuk/przeskok. Na zimowych oponkach auto ściągało w prawo. Myślałem że to spowodowane jest zła zbieżnością lecz okazało się że jest ok. Wymieniłem juz opony na letnie i tez to samo. Również występuje taki przeskok prawego koła przy maksymalnym skręcie(podczas manewrowania na parkingu przeważnie). Auto sprawdzane było na trzepakach lecz mechanik nic nie zdiagnozował.Również autem zaczęło sie niepewnie jeździć, można powiedzieć że jest takie dziwne reagowanie auta na skręcanie kierownicą, przy przejeżdżaniu po nierównościach ma sie wrażenie że każde koło w ina stronę jedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.02.2018 o 13:10, A4 B6 Multi napisał:

Cześć koledzy.

Mam taki problem:
Jakieś  2 miesiące temu wymieniałem całe zawieszenie przód+przekładnie kierowniczą.
Od tego czasu jak skręcę na max kierownice i ruszam to prawe koło przeskakuje.Pojawiają się także drgania na kierownicy w przedziale 90-130km/h oraz huczy prawe łożysko[na początku na początku było ledwo słyszalne lecz teraz z każdym dniem jest coraz głośniej.
Moje pytania:
1.Czy mechanik mógł coś źle złożyć ze to łożysko zaczęło huczeć ?Czy to zbieg okoliczności że zaraz po wymianie zawieszenia siadło łożysko?
2.Czy drgania kierownicy i te przeskakiwanie koła przy ruszaniu ze skręconymi kołami może być spowodowane tym łożyskiem?[Opony mam nowe pirelli, a felgi wcześniej nie biły]
3.Mam inna a4 na części i chcę przełożyć całą zwrotnicę z łożyskiem.Auto stoi od roku nie jeżdżone czy ma to wpływ na stan łożyska?Chodzi o to czy pojeżdżę na takim łożysku?
Z góry dzięki za pomoc...

i jak zrobiłeś i doszedłes co to może być ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Rafał Wróblewski napisał:

Witam, tez borykam sie z tym problemem. Dodam że przy prędkości 50 km/h przy takim manewrowaniu takim gwałtownym lewo,prawo słychać taki głośny stuk/przeskok. Na zimowych oponkach auto ściągało w prawo. Myślałem że to spowodowane jest zła zbieżnością lecz okazało się że jest ok. Wymieniłem juz opony na letnie i tez to samo. Również występuje taki przeskok prawego koła przy maksymalnym skręcie(podczas manewrowania na parkingu przeważnie). Auto sprawdzane było na trzepakach lecz mechanik nic nie zdiagnozował.Również autem zaczęło sie niepewnie jeździć, można powiedzieć że jest takie dziwne reagowanie auta na skręcanie kierownicą, przy przejeżdżaniu po nierównościach ma sie wrażenie że każde koło w ina stronę jedzie.

mam taki sam problem  identycznie ale w a4 b7. Oddałem do mechanika jak zrobi dam znać co to było o ile do tego dojdzie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, ofikruszon napisał:

i jak zrobiłeś i doszedłes co to może być ? 

Wymieniłem łożysko, założyłem felgi 16 zimówki[wcześniej miałem 225/45/17] i wszystkie objawy zniknęły.Mimo wszystko obstawiam że powodem bicia na kierownicy były felgi[być może jakaś dostała i się wykrzywiła],a przeskakiwania wielkość felg [225/45/17].Niebawem chcę założyć 18 ,więc zobaczymy jak to będzie z tym przeskakiwaniem przy skręcaniu na max:)A czuje że będzie tak przeskakiwać że szybko ściągnę te 18 cali:)Z drugiej strony dziwne że przeskakiwała mi tylko prawa strona,a lewa nie...
Jakie macie rozmiary felg założone?
Warto tez sprawdzić przeguby zew i wew oraz zwrotnicę bo był przypadek w b6 że powodem przeskakiwania kola okazała się krzywa zwrotnica.

Edytowane przez A4 B6 Multi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, A4 B6 Multi napisał:

Wymieniłem łożysko, założyłem felgi 16 zimówki[wcześniej miałem 225/45/17] i wszystkie objawy zniknęły.Mimo wszystko obstawiam że powodem bicia na kierownicy były felgi[być może jakaś dostała i się wykrzywiła],a przeskakiwania wielkość felg [225/45/17].Niebawem chcę założyć 18 ,więc zobaczymy jak to będzie z tym przeskakiwaniem przy skręcaniu na max:)A czuje że będzie tak przeskakiwać że szybko ściągnę te 18 cali:)Z drugiej strony dziwne że przeskakiwała mi tylko prawa strona,a lewa nie...
Jakie macie rozmiary felg założone?
Warto tez sprawdzić przeguby zew i wew oraz zwrotnicę bo był przypadek w b6 że powodem przeskakiwania kola okazała się krzywa zwrotnica.

u mnie są właśnie 16... 205 55. więc coś musi być na rzeczy a autem zaczęło się jeździć okropnie. wgl zastanawiam się czy nie sprzedać tej b7 chociaż kupę kasy w nią wsadzilem a mianowicie rozrząd uszczelka pod glowica wszystkie uszczelniacze amory sprężyny wałek pompy oleju.. i nie kupić b6 1.9 tdi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założyłem 235/40 18 i nic nie przeskakuje:)Więc powodem było:albo to prawe łożysko,albo rozmiar opon 225/45 17...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...