GILI 2 Opublikowano 6 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 (edytowane) Z racji,że grupa VW powiększyła się niedawno o 2 koncerny produkujące samochody użytkowe,a ta branża podąża w kierunku automatyzacji mamy więc jedna z nowości. Platooning ma być jednym z kierunków rozwoju,tej myśli...pierwszy prowadzi reszta jedzie na inteligentnym łańcuchu.. Edytowane 6 Lutego 2018 przez GILI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inzKornel 0 Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Jakoś tego nie widzę. Do pewnego momentu można wprowadzać "wspomagacze" w postaci automatycznego kierowania itp. ale problemów od razu można wysnuć kilka: 1. Wydaje mi się że nie nadaje się to do takich państw jak Polska, w której drogi są słabe -zazwyczaj 1 pas w jedną stronę 2. Co się stanie jak pierwsza ciężarówka zacznie wyprzedzać? KOlejnych 10 pojedzie za nią? 3. Jest coś takiego jak aktywny tempomat i to w sumie dla mnie wygląda podobnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GILI 2 Opublikowano 28 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2018 (edytowane) Na A9 w Niemczech jeżdżą 2 takie Many pod Schenkerem szofery siedzą za kierownicą,ale większość trasy jadą same.Automatyczne Scanie pracują w okolicy portu w Rotterdamie,ale najbardziej zaawansowane testy przeprowadza Mercedes Truck w Europie i USA Edytowane 28 Lipca 2018 przez GILI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się