Skocz do zawartości
IGNOROWANY

generalka w AFN


TheBlade

Rekomendowane odpowiedzi

witam , chciałbym zabrać się za kapitlany remont silnika [AFN] , przebieg 900 kkm , olej bierze 300 ml/1000 km . zalany od pół roku 10/40 valvoline max life (dało efekt mniejszego wyciągania oleju , wcześniej 1l/1000 km ) interwał wymiany jakoś 8 kkm . wracajac do meritum koszt materiałów (średnia półka) i robocizna , jak wycenić , chce zrobić wszystko na tip top , ( nawet z tłokami jeśli taka potrzeba ) , ktoś może robił albo się zna , z góry dzięki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, TheBlade napisał:

witam , chciałbym zabrać się za kapitlany remont silnika [AFN] , przebieg 900 kkm , olej bierze 300 ml/1000 km . zalany od pół roku 10/40 valvoline max life (dało efekt mniejszego wyciągania oleju , wcześniej 1l/1000 km ) interwał wymiany jakoś 8 kkm . wracajac do meritum koszt materiałów (średnia półka) i robocizna , jak wycenić , chce zrobić wszystko na tip top , ( nawet z tłokami jeśli taka potrzeba ) , ktoś może robił albo się zna , z góry dzięki 

Kolego ja mam przebieg 781tyś w tamtym roku zużycie oleju 1l na 1 tys km,wina była w uszczelniaczach zaworowych i po wymianie 0,5l oliwy  na 10tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

precyzujac pytanie , chodzi mi ogólna wymianę wszystkiego co się mogło zużyć podczas eksploatacji , opis tego co się dzieje jest tylko jedna rzecz do wymiany , czyli co i za ile trzeba zrobić podczas całego remontu silnika ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorry pomyłka ...

Edytowane przez OLIVER
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, OLIVER napisał:

Kolego A czy odczułeś ze silnik jest słaby ? bo z opisu fakt przebieg spory ale oleju nie z używa niepokojąco  Robiłeś kontrole ciśnienia oleju ,ciśnienia sprężania? Czasami jak coś jest dobre to nie warte jest tego ruszania .Może ten post jest nie odpowiedzią na Twoje pytanie ale można by zacząć od sprawdzenia czy taki remont jest wymagający...

Kolego, 300 ml / 1000 km to nie dużo? Przecież to wychodzi 3 litry na 10 000 km. Wydaje mi się, że to już sporo ponad normę, która dla tego silnika wynosi podobno 1 l / 10000km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Arek8888 napisał:

Kolego, 300 ml / 1000 km to nie dużo? Przecież to wychodzi 3 litry na 10 000 km. Wydaje mi się, że to już sporo ponad normę, która dla tego silnika wynosi podobno 1 l / 10000km.

Sorry uciekło mi jedno 0 :facepalm: To fakt spore zużycie oleju ...sorry ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ne pamietam dokladnie ile kosztuja ori tłoki, ale bylem kiedys zainteresowany generalka i chyba wyliczylem na okolice 4k wiec zrezygnowalem. Bo same tloki pierscienie uszczelnienia panewki, obrobka glowicy, zaworow, oczywiscie wtryski bo przy takiej robocie to tez ny wypadalo. To jeszcze wypadalo by blok do obróbki, honowanie itp, nie wiadomo jak bardzo wyrobiony, mozliwe ze pierscienie nominal beda nie wystarczajace , tuleje moga byc troche jajowate, wal do sprawdzenia, obrobki, decyzja twoja. Zalezy ile jeszcze jestes wnie stanie zrobic sam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...